Pope Joan II skrev 2022-03-09 18:53:47 följande:
Alla bor i en region som inte testar allmänheten. Alla utom du, din knäppgök.
Det är omöjligt att säga emot dig där i din saklighet, frågan är om Epic ens bor i Sverige som missat detta så illa.
Pope Joan II skrev 2022-03-09 19:24:16 följande:
Du kan inget om forskning och skulle inte känna igen fakta ens om det jagade dig och själv tog sig in i tomrummet du har mellan öronen.
Facit berättar vem som hade rätt, annars är du välkommen tillbaka i tråden du startade om COVID-19.
Men det vet vi inte sker, då faktan är för facit är för överväldigande, aldrig sett en tråd stendö så snabbt med 20k inlägg.
Anonym (Pi) skrev 2022-03-09 19:56:05 följande:
Men du förstår, jag har varit i kontakt med alla Sveriges regioner. Alla säger att de inte testat allmänheten längre. Vissa regioner testa generösare bland immunnedsatta, vissa testar fortsatt inom smittspårning och vissa testat gravida. Men ingen region uppger att de har bred testning för allmänheten kvar.
Så jag frågar igen, vilken region är det du bor i och som således farit med osanning när jag talat med dem i min tjänsteutövning?
En fråga som aldrig kommer få sitt svar, det är vad som sker när epic påstår nått konstigt som detta.
Sen inom vården säger jag inget om, där har man betydligt mer testning, men nått säger mig den komemr minska kraftigt snart.
Svårt och kvantifiera snart, men nån månad till max känns det som.
Sen den medicinska nyttan, där kommer man alltid testa även utanför pandemin.
Men det är ju en helt annan sak och så man alltid gjort även när det inte är pandemi,