• Kanelkringla

Bim april 2022

Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)

• Svar på tråden Bim april 2022
  • AlexSthlm

Nähä, även om det var ett litet streck på testet igår så var det inget plus denna gången heller, rosa på pappret när jag torkade mig imorse så mensen verkar vara på igång. Lika punktlig varje månad. Då är det väl bara att ge sig på försök 21? Så frustrerande, allt jag vill är att dottern ska få ett syskon.

• Solnel

Då var min misstanke bekräftad. Jag är gravid! Dålig kvalitet på bilden här men i verkligheten var det ett solklart andra rosa streck

• Blirdetsåblirdet
    AlexSthlm skrev 2022-04-12 05:51:36 följande:

Nähä, även om det var ett litet streck på testet igår så var det inget plus denna gången heller, rosa på pappret när jag torkade mig imorse så mensen verkar vara på igång. Lika punktlig varje månad. Då är det väl bara att ge sig på försök 21? Så frustrerande, allt jag vill är att dottern ska få ett syskon.

Vad tråkigt att höra. När jag vad gravid med sonen fick jag en liten blödning precis när mensen skulle ha kommit, sedan slutade det under dagen. Det skulle inte kunna vara något sånt? 
  • tovikan

Har inte varit inne har pa lange, sa mycket att ta ikapp. SA roligt med sa manga pluss! Och stor kram till er som fatt besok av tant rod Hjärta

Jag har BIM pa fredag. Detta ar vart 5e forsok.

Ni som plussat, hade ni nagra symtom? Alltid roligt att hora. (sorry for engelskt keyboard haha)

• Butembobaby

ÄL+12

Japp, 2 streck idag med morgonurin, kom fram snabbt så fort fältet blev blött. 

Ny hoppas jag på 3e gången gillt och att vi slipper ses i Majtråden sedan Solig
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-04-12 07:51:36 följande:
    ÄL+12

Japp, 2 streck idag med morgonurin, kom fram snabbt så fort fältet blev blött. 

Ny hoppas jag på 3e gången gillt och att vi slipper ses i Majtråden sedan Solig
    Åhhh! Stort grattis!!! Hjärta Håller alla tummar och tår för 3e gången gillt! Solig
  • Cinapuffen
    Solnel skrev 2022-04-12 06:16:40 följande:

Då var min misstanke bekräftad. Jag är gravid! Dålig kvalitet på bilden här men i verkligheten var det ett solklart andra rosa streck

Stort grattis! Solig
  • Minmillis

Spökstreck på Clearblue Early?

Någon som vet om ett spökstreck kan va ljusblått? 

Blägger även in en bild på testet när jag plussa med min dotter och teatet jag tog idag i ett kollage: 

• Blirdetsåblirdet

Ni som redan har plussat, och vi som fortfarande väntar på att ändå göra det. Hur har ni berättat eller planerar att berätta för er partner? Skrattande
    Med första hade jag världens plan, men blev så glad när vi plussade att jag bara sprang och berättade det för honom, gråtandes. 

Med andra testade jag tidigt och fick ett svagt plus. Tänkte vänta med att berätta tills jag var helt säker, men så hade han haft en dålig dag, så då berättade jag för att muntra upp honom. 

Så jag har en förhoppning om att kunna berätta på ett roligt sätt den här gången. Cool

• Cinapuffen
    Blirdetsåblirdet skrev 2022-04-12 08:47:10 följande:

Ni som redan har plussat, och vi som fortfarande väntar på att ändå göra det. Hur har ni berättat eller planerar att berätta för er partner? Skrattande
    Med första hade jag världens plan, men blev så glad när vi plussade att jag bara sprang och berättade det för honom, gråtandes. 

Med andra testade jag tidigt och fick ett svagt plus. Tänkte vänta med att berätta tills jag var helt säker, men så hade han haft en dålig dag, så då berättade jag för att muntra upp honom. 

Så jag har en förhoppning om att kunna berätta på ett roligt sätt den här gången. Cool

Min sambo vill vara med när jag testar för han vill veta samtidigt som mig. Skrattande
Svar på tråden Bim april 2022