Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Update! Vi bet i det sura äpplet
, vi borde alla få en medalj vi som kämpar på!
Jag och min man har pratat lite angående taktiker och läst att det är bra att inte ligga varje dag runt ägglossning utan köra varannan då det hinner byggas upp fler "bra/snabba spermier" i jämförelse med att ligga varje dag.
Vad är era tankar och idéer?
Jag är lite rädd för att jag vill för mycket och därmed försöker kontrollera det hela till den grad att hela processen bara innebär stress istället för något roligt och spännande..
Förövrigt - välkomna alla nya!
Jag och min man har pratat lite angående taktiker och läst att det är bra att inte ligga varje dag runt ägglossning utan köra varannan då det hinner byggas upp fler "bra/snabba spermier" i jämförelse med att ligga varje dag.
Vad är era tankar och idéer?
Jag är lite rädd för att jag vill för mycket och därmed försöker kontrollera det hela till den grad att hela processen bara innebär stress istället för något roligt och spännande..
Förövrigt - välkomna alla nya!
Nej men precis, man vill ju så gärna så det blir svårt att låta bli att försöka trots att man egentligen inte har lusten eller orken. Svårt det där.
Sambon kommer hem sent Idag! fick positivt ägglossningstest nu.. tur de inte kom tidigare i veckan haha!
Då sambon varit bortrest hela veckan!!:)
Då sambon varit bortrest hela veckan!!:)