Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Följer er i tråden men håller mig lite i bakgrunden då jag inte har haft så mkt att tillföra, haha. Äntligen har jag fått mens nu, så nu börjar en ny cykel, ett nytt försök :)
Jag har ett decemberbarn, juldagen till och med (dock beräknad jan). Kanske får vi ännu ett decemberbarn om det skulle bli något i april, haha. Vår dotter har aldrig brytt sig om att hon fyller år kring jul, det är hennes dag hela dagen, ingen jul alls, massa presenter o tårta och hon väljer middag osv. Mkt familj och släkt som firar henne då vi samlas på jularna. Sen har vi kompiskalas efter helgerna. Så jag tror det blir vad man gör det till :) Vi ger också alltid nån present till påsk, sommarlovet osv. så inte allt kommer på samma gång bara en gång om året. Hon var efterlängtad, tog lång tid att lyckas den gången så jag brydde mig inte ett skvatt tillsist om när hon skulle födas.
Håller tummarna för oss alla som vill plussa nuuuu :)
Följer er i tråden men håller mig lite i bakgrunden då jag inte har haft så mkt att tillföra, haha. Äntligen har jag fått mens nu, så nu börjar en ny cykel, ett nytt försök :)
Jag har ett decemberbarn, juldagen till och med (dock beräknad jan). Kanske får vi ännu ett decemberbarn om det skulle bli något i april, haha. Vår dotter har aldrig brytt sig om att hon fyller år kring jul, det är hennes dag hela dagen, ingen jul alls, massa presenter o tårta och hon väljer middag osv. Mkt familj och släkt som firar henne då vi samlas på jularna. Sen har vi kompiskalas efter helgerna. Så jag tror det blir vad man gör det till :) Vi ger också alltid nån present till påsk, sommarlovet osv. så inte allt kommer på samma gång bara en gång om året. Hon var efterlängtad, tog lång tid att lyckas den gången så jag brydde mig inte ett skvatt tillsist om när hon skulle födas.
Håller tummarna för oss alla som vill plussa nuuuu :)
äl + 3 idag.. trodde inte jag skulle vara lika otålig till bim denna gången men tji fick jag! Tiden går lika sakta som varje gång:) jag har testat bidrottningsgelé nu i två cykler och testade bisolvon denna gång.. vet inte om jag tror på det men man testar ju allt! ;) efter bidrottningsgelen har min menscykel gått från 35 till 27 dagar lång!
Haft kraftiga äl-känningar idag att jag skulle blivit förvånad om inte testen visade en kraftig stegring eller positivt. Och det blev positivt så lär ha äl imorgon. Så ist för dag 13 som jag haft de två senaste månaderna blir det dag 16 denna cykeln :)
Hänger gärna på . BIM 18/4. Första barnet. 3 MA de senaste 1,5 åren. 36 år.
Välkommen!
Jag berättade för sambon att om det tar sig denna gång så blir förmodligen bf den 24/12. Ojdå, sa han, då blir det världens bästa julklapp. Och det har han ju rätt i. 
Välkommen!
Jag berättade för sambon att om det tar sig denna gång så blir förmodligen bf den 24/12. Ojdå, sa han, då blir det världens bästa julklapp. Och det har han ju rätt i. 
Jag måste bara tacka alla er tjejer för att ni skriver och delar med er, jag finner verkligen sån lugn i att veta att man inte är ensam när det gäller otålighet haha,
Sen känner jag mig samtidigt dum som bara är inne på andra försöket och är otålig ändå - men vad kan man säga? Vill man verkligen något så känns det verkligen som att tiden står stilla.
Jag vill även säga att jag är så sjukt imponerad av er tjejer som försökt en längre tid och ändå kämpar på, jag hoppas verkligen det går vägen för er den här månaden för jag är säker på att ni kommer bli så fantastiska mammor! (Givetvis hoppas jag att det går vägen för oss alla den här månaden)