Bim april 2022
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Då kör vi igång en april-tråd för oss som inte plussade nu i mars! Får vi se om det blir en bebis innan året är slut;)
Någon som vanligtvis får spottings eller rosa/brun flytning under en vanlig cykel? Jag brukar aldrig få det och vill intala mig att det kan vara en sån där nidblödning? Fortfarande bara ÄL+6 och väldigt tidigt..
Någon som vanligtvis får spottings eller rosa/brun flytning under en vanlig cykel? Jag brukar aldrig få det och vill intala mig att det kan vara en sån där nidblödning? Fortfarande bara ÄL+6 och väldigt tidigt..
Då kom mensen idag äl+10. Lite trist men väntat. Ammar fortfarande så lär va prolaktinet som stör.
Detta blir 2a försöket med 4e barnet. BIM någongång runt 20-24/4. Har bara haft en cykel med ägglossning ännu så svårt att säga mer exakt.
Kan inte citera dig Kanelkringlan, det är bara att vänta och se då. Fortfarande 7 dagar till BIM. :)
Lägger in mig här också
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
1/4 Lollan1 (andra försöket efter MA, första barnet)
Hej !
har som sagt opererat bort ett myom och har blött sedan dess till och från. Fick positivt ägglossningstest i torsdags och vi fick till det igår morse, ingenting varken på testdagens eller dagarna före. Är det måntro försent att även ha sex idag? är ganska säker att det inte tog sig denna gång men på ett sätt känns det ändå lugnt. Har börjat lugna ned mig och fått en stabilare approach till babymaking. Min bästa kompis meddelande nyligen att dom också ska börja försöka, så känns kul med sällskap på resan typ!
Hej tjejer,
Jag har en fråga angående ägglossningstest, vet inte om ni kanske kan hjälpa mig få lite klarhet i det hela?
Jag hade svagt sträck men långt ifrån positivt 23-24, sedan ännu svagare sträck 25-26 mars. Kan testerna gå lite upp och ner i styrka innan riktiga äl? Är på cd 11 idag, har en cykel som snittar på 31 dagar.
Jag har aldrig kört ägglossningstest tidigare men testar varje dag kl 16 efter att ha hållt mig i 3 timmar. Är orolig att jag missat äl fast det borde väl inte ske så tidigt? Har inte haft äl sekret
Hej tjejer,
Jag har en fråga angående ägglossningstest, vet inte om ni kanske kan hjälpa mig få lite klarhet i det hela?
Jag hade svagt sträck men långt ifrån positivt 23-24, sedan ännu svagare sträck 25-26 mars. Kan testerna gå lite upp och ner i styrka innan riktiga äl? Är på cd 11 idag, har en cykel som snittar på 31 dagar.
Jag har aldrig kört ägglossningstest tidigare men testar varje dag kl 16 efter att ha hållt mig i 3 timmar. Är orolig att jag missat äl fast det borde väl inte ske så tidigt? Har inte haft äl sekret
Välkommen!
Jag berättade för sambon att om det tar sig denna gång så blir förmodligen bf den 24/12. Ojdå, sa han, då blir det världens bästa julklapp. Och det har han ju rätt i.