• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Stinajohannas

Hej! Jag plussade förra måndagen 21/3 Hjärta första barnet! Grattis till er andra som plussat! Hur mår alla ?? Själv har jag motvärk Till och från och extremt frusen och törstig haha 

• Pulkan

Hej på er och grattis!

Jag plussade i söndags bim-2.
    Har gjort Ivf så vet att bf är 6 december :)

vi har försökt få syskon till vår nu snart femåriga dotter sedan januari 2021, och har två misslyckade försök bakom oss och ett som fick avbrytas pga tejäl överstimulering. Så det här är sååå efterlängtat!

Nu återstår en låååång väntan till ultraljud i V8, och eftersom vi denna gång fått återföra 2 embryon så är det extra spännande! 

• 986247391

Jag hänger gärna med här! plussade på BIM igår efter att ha försökt sen augusti. Jag är 27 och min man är 30, detta blir första barnet för oss båda! 

• Bebis2021

Jag skriver gärna också med er i denna tråd, jag har bf 24/11 men har alltid gått över tiden så är rätt inställd på en decemberbebis. Hade ma I dec, fick sen mens i januari men fick utebliven äl pga covid men sen ordnade cykeln upp sig å äl kom till och med lite tidigare än den brukar, nåja glad för plusset. Har två barn sen tidigare och haft 4 ma efter dom,  men känner lite illamående som kommer och går och är trött så jag håller tummarna att de går vägen denna gång har inte bokat vul än, ska försöka vänta till kring vecka 10-11 tänkte jag 

• CelineL

Stort grattis!!

Jag gick in i v.6 idag och har BF 30 november men tippar på att det blir en decemberbebis eftersom det är första barnet.

• sannaaL

Grattis allihopa!
    Hänger gärna med lite här.  Vi plussade i måndags ???? så enligt beräkning så borde BF vara 4 dec ???? 

• yasee

just plussat och om allt går som det ska så blir det en liten december-bebis. 

• Jossebosse1

Hallå!

Vi plussade igår! Vi väntar tredje barnet. Har dock ingen aning om vilken vecka eller något. Jag slutade med p-piller i februari och hade en låååång mens som kom och gick lite. Men jag tycker jag borde vara beräknad i början av december ???????????

• Marmow

Plussade för ca 1 v sen. 

BF enl NC är 2/12, så får väl se om det stämmer eller inte.
    bokat TUL 21/4. 

Gravid med andra barnet, är 35 år och Min kille 32 år. 

Svar på tråden Bf December 2022 ????