Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
När planerar ni andra att berätta för era nära och kära? Ni som varit gravida innan, vilken vecka berättade ni i då?
När planerar ni andra att berätta för era nära och kära? Ni som varit gravida innan, vilken vecka berättade ni i då?
Alice356- vi berättade 1 vecka efter vi plussade för våra närmaste vänner och familjemedlemmar. sen tror jag vi går Ut med det offentligt efter RUL beroende på hur det känns
Halloj, hakar på här. Plussade igår kväll.
Har en son född november 2020, fick missfall i v8 den 4 mars och igår plussade jag på nytt. Livrädd men ska hålla mig positiv.
Svårt att beräkna bf men står just nu 13 december så kör på det tills ul sagt annat :)
Nu ni har jag läst ikapp! Hehe. Ska svara på alla frågor som diskuterats 
Jag är 24 år, min sambo med. Vi har en son sen innan född november 2020. Han föddes på bf+11 efter en 48h lång igångsättning.
Fick missfall för en månad sen som kraschade hela min värld så jag hoppas verkligen vi kan få vår decemberregnbåge nu!
Med sonen berättade jag för 2 vänner innan ul, för familj och vänner efter kub. För "resten av världen" efter rul, alltså där kring v18-19 la vi ut på sociala medier. Lär bli samma nu om denna goding kan tänka sig stanna med oss. 
Hej på er, jag plussade 6/4 blev otroligt paff då jag hade testat flera dagar och väntade mig mensen då detta var första försöket. Hade tester som visade något så svagt, blev endast mer färg om man lös en lampa bakom testet, så jag köpte ett clearblue, och det var ingen tvekan! :)
Har barn sedan tidigare, jan -14 och aug -15
tanken var att det skulle bli en bebis tidigare men det har hänt tragedier, vårt hus brann ner till grunden mm.
Hoppas ni alla mår bra.
Hej på er.
jag vill bara visa er jag testade i flera dagar med de billiga testen som jag såg något svagt, som ej stegrade i färgen förutom om man lös med en lampa bakom som jag visa här. Därför köpte jag clearblue och till min förvåning så var det riktigt plus :)
Otroligt tacksam, blir mitt tredje barn, och detta på första försöket,
första barnet försökte vi i nästan 2 år.
andra barnet blev till på p-piller.
nu har jag haft spiral i 6,5 år och blev gravid på första försöket 2 månader efter jag tog ut den.
så det kanske kan göra någon glad att höra att även om man har det svårt så kan det bli lättare ??
jag är nu 30 år.
kram på er alla!
Hej på er.
jag vill bara visa er jag testade i flera dagar med de billiga testen som jag såg något svagt, som ej stegrade i färgen förutom om man lös med en lampa bakom som jag visa här. Därför köpte jag clearblue och till min förvåning så var det riktigt plus :)
Otroligt tacksam, blir mitt tredje barn, och detta på första försöket,
första barnet försökte vi i nästan 2 år.
andra barnet blev till på p-piller.
nu har jag haft spiral i 6,5 år och blev gravid på första försöket 2 månader efter jag tog ut den.
så det kanske kan göra någon glad att höra att även om man har det svårt så kan det bli lättare ??
jag är nu 30 år.
kram på er alla!

Jag väntar andra barnet i december, har inte kontaktart barnmorska än. Är i femte veckan enligt appar och sånt så vi får se, men enligt det är jag beräknad till 13 december