Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Kanelkringla- haha skönt man inte är själv!! Ja det kommer säkert senare men som du säger är man ju orolig Och vill ha de bekräftat att de faktiskt är någon där inne som växer!
Hej!
Är idag i vecka 5+4 och känner ett lätt illamående hela tiden just nu, trött men typ död efter kl. 21 på kvällen och har ömma bröst. Men molvärken/växtvärken är inte alls lika jobbig som med tidigare barn, någon mer omföderska med två barn sen innan som känner mindre? Tycker bara att det känns lite då och då...
Sen en fundering... Någon mer som jobbar i vården och riskerar att möta patienter med eller med misstänkt Covid? Tycker det verkar framgå att man är i riskgrupp från vecka 22 (20) men vad gäller nu? Verkar som att man inte bör vårda nu men samtidigt vill man inte gå ut med att man är gravid redan nu... Hur gör ni andra? Vad gäller?
yasee- haha ja man blir så lycklig och man får nog inte glömma bort den känslan mitt i all oro och övertänkande . Så NJUT på av din 3+ <3
Har haft lite mer smärta i Magen på vänster sida vid naveln. Kommer och går lite. Så orolig för utomkvedshavandeskap? har aldrig varit gravid så vet inte hur det ska kännas i magen! Hypokondrisk som jag är med går jag och tänker på det hela tiden och då hittar jag nästan på att jag har ont mer än vad jag har :(
Åh fy inatt vaknade jag av att jag hade så ont i magen , mådde illa för hade så ont nästan så jag behövde kliva upp gå på toa , en höll sig kanske 5 min sen var de borta helt . Någon som Känner igen ???
Åh, vågar inte hoppas på någonting alls just nu då har jag flera missfall i bagaget (senast i oktober förra året) men prick just nu har jag ett positivt resultat på CB veckoindikator. Isåfall skulle bf vara 12 december. RFSU teststickor visar dock noll utslag så vet inte hur jag ska tänka. Har ett barn sedan tidigare, född maj 2020 och vi har inte skyddat oss alls sedan hon föddes.
Jag jobbar extra inom äldreomsorgen (pluggar annars) och ska även göra det i sommar. Vad jag fattat det som kommer jag inte få jobba längre än till v 20, som ?tur? är har jag bara skrivit upp mig på schema tom den veckan jag är i v20, så jag tror det kommer lösa sig, men att jag inte kan jobba något extra sen resten av sommaren/hösten. Jag tänkte prata med samordnaren på jobbet, men har inte riktigt bestämt mig när än, om jag väntar till v12 är det bara 3v innan jag går på mitt schema.
Efter några dagar med mycket mycket mycket svaga streck på RFSU och Testlagrets stickor har jag nu på morgonen fått Gravid 1-2 veckor på Clearblues test med veckoindikator! Så nu vågar även jag skriva upp mig i denna tråd. Om allt går som det ska så är bf på självaste lucia, 13 december!
Hej!
Är idag i vecka 5+4 och känner ett lätt illamående hela tiden just nu, trött men typ död efter kl. 21 på kvällen och har ömma bröst. Men molvärken/växtvärken är inte alls lika jobbig som med tidigare barn, någon mer omföderska med två barn sen innan som känner mindre? Tycker bara att det känns lite då och då...
Sen en fundering... Någon mer som jobbar i vården och riskerar att möta patienter med eller med misstänkt Covid? Tycker det verkar framgå att man är i riskgrupp från vecka 22 (20) men vad gäller nu? Verkar som att man inte bör vårda nu men samtidigt vill man inte gå ut med att man är gravid redan nu... Hur gör ni andra? Vad gäller?
Har haft lite mer smärta i Magen på vänster sida vid naveln. Kommer och går lite. Så orolig för utomkvedshavandeskap? har aldrig varit gravid så vet inte hur det ska kännas i magen! Hypokondrisk som jag är med går jag och tänker på det hela tiden och då hittar jag nästan på att jag har ont mer än vad jag har :(
jag har haft ett utomkved och jag hade inte ont någonstans. Visste inte att jag var gravid och fick min ?mens? som vanligt. Men mensen pågick i 18 dagar och då sökte jag mig till gyn där jag först fick testa för graviditet som då visade ett plus. Så det kan vara lite olika för alla.
men är du orolig så hör av dig till gyn så kanske du får ett vul för att säkerställa att graviditeten sitter på rätt ställe.