• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Mimzan

Här har vi ox en med BF 7/12, två barn sedan tidigare födda 05 och 07 Skrattande Så det blev ett liiiiiitet glapp ha ha 

• borisund
    Alice356 skrev 2022-04-09 11:23:05 följande:

När planerar ni andra att berätta för era nära och kära? Ni som varit gravida innan, vilken vecka berättade ni i då?

Går in i vecka 6 på onsdag, har redan berättat för de absolut närmsta vännerna (som visste att vi börjat försöka) och nu under påsken tänkte vi berätta för våra föräldrar. Glad

• HejsanJenny

Nu har jag lovat mig själv att sluta testa. Trots fortsatta väldigt svaga streck på RFSU så har CB digital nu visat 2-3 veckor som resultat. Känner mig glad och pirrig. 

• Mimzan

Jag vet inte hur vi ska göra säger bara till dom närmaste om ett tag. Gick igenom en fosterlös graviditet för 2 år sedan det uppdagades vecka 14 på kub testet var så hemskt så denna gång vill jag kolla upp mer innan någon får veta. 

• Mika23

Knappt så jag törs skriva...
    Testade positivt i helgen Hjärta enligt beräkning är jag i v7 (6+0) idag och bf 5 december. Tror att det kan bli lite framflyttat dock.

Vill som flera andra av er snabbspola fram till första ultraljudsundersökningen så att vi får se att allt ser bra ut! Nu försöker jag lugna mig själv med att allt är bra och kommer gå bra. 

Vi har inte berättat för någon ännu, gör det efter ultraljudet i slutet av maj skulle jag tro.

Jag är snart 35 och bor i Östergötland. Har ett barn sedan innan född november 2020. Blir ganska tätt, första barnet känns ju fortfarande så liten men hinner ju hända en hel del till december. 

• eae95

Hej! Jag har precis läst igenom hela tråden och grattis till alla fina + Hjärta

Jag plussade i lördags och blev väl mer eller mindre superchockad då jag fick mitt andra barn 6 December 2021, så det är inte alls längesen. Men det är mer än välkommen om än lite läskigt då jag födde genom akut kejsarsnitt  december och är väl orolig för rekommendationen att vänta i 1 år efteråt med att bli gravid igen? någon annan som har erfarenhet?

Det blir iallafall tredje barnet om allt går som det ska. Jag är 26 och min sambo 29. Tidigare döttrar födda oktober 2019 och december 2021, nu blir det en till decemberunge haha! 

Enligt min senaste mens blir BF 18 December och enligt positivt ägglossningstest blir det 21 December. 

Kul iallafall att följas åt här :)

• AnnahmedH

God morgon!

Jag tog nyss ett nytt digitalt test (köpte 2-pack i förra veckan). När jag fick missfall gjorde jag ett sådant test i v.7+0 men fick aldrig se 3+. Nu är jag bara i v.4+6 och fick se detta (gör mig liiite lugn).
  • Butembobaby

Hej! 
    Plussade igår för 3e gången i år. Hoppas att det blir tredje gången gillt nu och att denna graviditet fastnar ordentligt. 
    Om allt går som det ska är BF 20/12. 

Jag är 31 år, från Uppsala och har en dotter sedan tidigare. Hon är född 2020. 

Har 3 mf i bagaget, så vågar inte ropa hej ännu. Men hoppas att det blir syskon i december! 

• Nilelah

Godmorgon ????

Plussade den 4/4 svagt. Igår digital gravid v 2-3.
    Bim 12/4 ????

Detta är oväntat men välkommet  då jag tog ur spiral 9 februari och bytte till piller. 
    Ny partner sedan 1 år tillbaka och två barn sedan innan. Födda 12 och 16 ????

• Stinajohannas

Igår började illamåendet v7 (6+0) . Jag drog till jobbet utan att äta frukost och fy vad illamående jag var men ingen spya , inatt vaknade jag av att jag var illamående , vred och vände mig i sängen men somnade igen . Hur har ni gjort som har jobb där man inte kan gå och småäta något då och då för att lugna illamående ? har Ej berättat något på jobbet än 

Svar på tråden Bf December 2022 ????