Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Hej!
Plussade igår för 3e gången i år. Hoppas att det blir tredje gången gillt nu och att denna graviditet fastnar ordentligt.
Om allt går som det ska är BF 20/12.
Jag är 31 år, från Uppsala och har en dotter sedan tidigare. Hon är född 2020.
Har 3 mf i bagaget, så vågar inte ropa hej ännu. Men hoppas att det blir syskon i december!
Godmorgon!
Idag är oron på topp, igår kväll svimmade jag i duschen och hamnade sen på akuten. Som tur var såg allt bra ut och det var nog bara ett blodtrycksfall (jag hade haft ryckningar innan jag vaknade så dom på 1177 ville utesluta krampanfall)
Just nu är jag mest orolig att det ska ha hänt något som leder till missfall, men ska försöka hålla mig lugn tills VUL i början på maj
Butembobaby:
stort grattis! Nu är det er tur!!
har följt dig i april gruppen för att se hur de går, kul att vi hamnade i samma bf grupp igen
Grattis till er alla!
Även jag har plussat med beräkning för BF 6/12 om allt går som jag vill
.
Jag har inte så mycket symtom ännu, men innan jag plussat var jag så yr att jag trodde jag skulle svimma.
Lite molvärk och trötthet.
Och av någon underlig anledning går jag och längtar efter illamående.
Har/ hade ni mycket symtom i vecka 5-6?
Grattis till er alla!
.
Jag har inte så mycket symtom ännu, men innan jag plussat var jag så yr att jag trodde jag skulle svimma.
Knappt så jag törs skriva...
Testade positivt i helgen
enligt beräkning är jag i v7 (6+0) idag och bf 5 december. Tror att det kan bli lite framflyttat dock.
Vill som flera andra av er snabbspola fram till första ultraljudsundersökningen så att vi får se att allt ser bra ut! Nu försöker jag lugna mig själv med att allt är bra och kommer gå bra.
Vi har inte berättat för någon ännu, gör det efter ultraljudet i slutet av maj skulle jag tro.
Jag är snart 35 och bor i Östergötland. Har ett barn sedan innan född november 2020. Blir ganska tätt, första barnet känns ju fortfarande så liten men hinner ju hända en hel del till december.
Ringt bm idag och eftersom jag inte fick nån mens mellan missfallet och nu så satte hon bf 10 december. Jag tror dock det kan va allt från 10-16 december så vi får se. Har fyllt i 13 december i apparna då det va det första förslaget! Imorgon blir det 5+0. Vill bara förbi 7+4 snabbt nu...
Bokat ul privat den 17 maj, hade hoppats på veckan innan det men fanns inga tider så nu håller vi tummarna!
Mått illa innan frukost vilket jag inte brukar göra. Blir hungrig konstant. Känningar i brösten. Hur mår ni andra?
Grattis till er alla!
.
Testade positivt i lördags! BF 16/12:) någon som ska göra tidigt ultraljud? Jag har bokat 4/5.
Testade positivt i lördags! BF 16/12:) någon som ska göra tidigt ultraljud? Jag har bokat 4/5.