Bf December 2022 ????
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?
Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022.
Nu ni har jag läst ikapp! Hehe. Ska svara på alla frågor som diskuterats
Jag är 24 år, min sambo med. Vi har en son sen innan född november 2020. Han föddes på bf+11 efter en 48h lång igångsättning.
Fick missfall för en månad sen som kraschade hela min värld så jag hoppas verkligen vi kan få vår decemberregnbåge nu!
Med sonen berättade jag för 2 vänner innan ul, för familj och vänner efter kub. För "resten av världen" efter rul, alltså där kring v18-19 la vi ut på sociala medier. Lär bli samma nu om denna goding kan tänka sig stanna med oss.
När planerar ni andra att berätta för era nära och kära? Ni som varit gravida innan, vilken vecka berättade ni i då?
Med första spillde jag redan dagen efter att jag plussade för min familj.
Jag såg en barnvagn jag verkligen ville ha och fick ringa lillebror för att få hjälp med bil att transportera och då fattades det misstankar
Sedan kunde jag nog inte hålla tyst längre än till typ vecka 9 innan jag praktiskt taget krävde att få berätta för sambons föräldrar.
Nu vill jag hålla det hemligt, mycket är annorlunda nu.
Ett bra tag framöver menar jag, inte ha så bråttom denna gången.
Hej!
jag fick plus på stickan i veckan som gick. Jag är lite osäker på när vi har bf men cirka den 13-14 december. Vi har två barn sedan tidigare var av en som är född den 11 december 2019 (vår nr 2) så detta känns lite som att jag ?gör om? graviditeten från år 2019
Här är en bf22 ????????
Var på inskrivning imorse. Hon ändrade mig till 7+1 så bf 26 nov. lär ju säkert ändras vid kub ändå men jag hänger gärna kvar här med er ändå istället för bf november gruppen.
frågade om all molvärk och den krampen som jag hade en natt förra veckan men det verkade vara helt normalt och vissa känner det mer än andra.
kub den 20 maj, längtar så mycket till man får se så allt är okej med bebis
Hej! Jag plussade förra veckan. Bf 16 december visar appen, jag är 27 år och det blir första barnet. Vi är jätteglada men alla tankar att något ska hända gör mig galen :( dagarna går i slow motion? Har någon tips på hur man kan tänka eller vad man ska göra för att tankarna inte ska äta upp en?
Hoppas alla mår bra <3