• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Kanelkringla

Hej på er! Känns läskigt att hoppa in i en sådan här grupp. Jag plussade igår bim-3.. väldigt Väldigt svagt! Har gjort flera test nu och det kan inte vara spökstreck? känns overkligt!  Hoppas det stannar där! det blev försök nummer fem för vår del! första barnet!

• Marmow
    Jossebosse1 skrev 2022-03-31 20:53:38 följande:

Grattis allihopa! Hjärta
    Hur mår ni? GladGravid

Mår bra förutom yrsel, väldigt yrslig. Borde börja med järntabletter.

hur mår du? 
  • yasee
    Marmow skrev 2022-03-31 21:23:06 följande:

hur mår du? 

Jag mår som fina fisken(än så länge) Flört
    Vill bara snabbspola tiden så man vet att allt är bra där inne. Har två barn sedan innan men haft några missfall efter andra barnet. Så väntan är det som tar på mig rent psykiskt men än graviditeten påverkar mig fysiskt. 

• yasee

Citerade fel person. Tyst

Det skulle ju vara till : 

Grattis allihopa! Hjärta
    Hur mår ni? GladGravid

• CelineL

Grattis allihopa! Hjärta
    Hur mår ni? GladGravid

Jag mår bra! Listar mina symptom nu i v.6, kanske är ni fler med samma?

- Ofantlig trötthet som kommer efter lunch och håller i sig tills jag går och lägger mig på kvällen
    - Ömma bröst men inte konstant, mer typ varannan dag
    - Molvärk/växtvärk, det drar och ilar och hugger lite om vartannat
    - Rikliga flytningar (jobbig känsla för man är ju alltid lite rädd att det ska vara blod...)
    - Temperaturväxlingar från helvetet. På natten/morgonen är jag het som en kamin och svettas ihjäl, och på eftermiddagen/kvällen sitter jag som en isbit och huttrar.
  • Idaj0

Hej! Jag plussade tidigare i veckan. Tror att jag har bf runt 8/12. Jag hade lite blodiga flygningar i måndags och tisdags (skulle fått mens i måndag) men peppar peppar så har det inte varit mer sen. Men lever lite dag för dag då mitt tidigare missfall började precis så. Dock så känner jag mig dundergravid just nu, mår illa, har mycket flytningar, superömma bröst, hungrig, svajig i humöret och yr till och från. Så jag utgår ifrån graviditet så länge allt fortsätter som nu. Hoppas allt går bra för oss alla Skrattande

• Jossebosse1
    Marmow skrev 2022-03-31 21:23:06 följande:

hur mår du? 

Hoppas yrseln försvinner snart för dig! {#emotions_dlg.flower}

Jag mår bra! Jag känner mig lätt illamående till och från hela tiden, men inte alls så jag behöver spy, helt hanterbart. Jag har ömma bröst och molvärk i magen. Men det är så milt.

Med andra barnet mådde jag illa och spydde i 20 veckor, så om det fortsätter så här så är jag mer än nöjd! Glad

• Jossebosse1
    Idaj0 skrev 2022-04-01 14:36:49 följande:

Hej! Jag plussade tidigare i veckan. Tror att jag har bf runt 8/12. Jag hade lite blodiga flygningar i måndags och tisdags (skulle fått mens i måndag) men peppar peppar så har det inte varit mer sen. Men lever lite dag för dag då mitt tidigare missfall började precis så. Dock så känner jag mig dundergravid just nu, mår illa, har mycket flytningar, superömma bröst, hungrig, svajig i humöret och yr till och från. Så jag utgår ifrån graviditet så länge allt fortsätter som nu. Hoppas allt går bra för oss alla Skrattande

Jag håller alla tummar jag kan! Hjärta
  • Idaj0

Tack, tyvärr från ingenstans så kom det färskt blod på pappret sent igårkväll och även en mindre klump. Så jag anser detta kört. Jag förstår verkligen inte vad som händer med min kropp. Jag har 2 barn sedan tidigare, hade ett missfall innan första barnet i vecka 6-7 någonstans. Sedan dottern helt utan problem. Det var visserligen 11 år sedan men å andra sidan är jag 32 nu och anser väl inte det som en jättehög ålder. Det är samma pappa till alla graviditeterna. Jag som kände mig så väldigt gravid igår och började se positivt på detta. ska ringa bm på måndag iallafall och se vad hon säger, de var väldigt gulliga sist och tog in mig samma dag på kontroll och blodprov för att det ska finnas dokumenterat. Men just nu känns allt bara skit, jag vet inte ens om jag orkar igen, sån besvikelse och det tar så fruktansvärt mycket energi. 

Jossebosse1 skrev 2022-04-01 23:33:27 följande:
    Jag håller alla tummar jag kan! Hjärta
Svar på tråden Bf December 2022 ????