• Överraskningsbröllop

Bf December 2022 ????

Har vi några fler som väntar tillökning i december 2022?

Testade precis positivt och hittade ingen tråd för decemberbebisar 2022. 

• Svar på tråden Bf December 2022 ????
  • Jossebosse1
    yasee skrev 2022-04-06 09:03:14 följande:

En liten nyfiken fråga, men hur gamla är ni? Är det första, tredje, femte, elfte barnet som ni har i magen ? Var bor ni ? 

Är själv 31, är gravid med tredje med bf någonstans mellan 1/12-5/12. Ja eller mitt tredje barn, men min mans första. Mina två pojkar födda 2015 och 2019 är från ett tidigare förhållande och de bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Västernorrland. 

Jag är 28 år och väntar tredje barnet. Mina barn är födda 2015 och 2017. Vi bor i Västmanland.
  • Jossebosse1

Jag skapade precis en facebook grupp som är hemlig och osynlig. Om ni skulle vilja, så skicka ett meddelande till mig här med er mail så kan jag bjuda in er GladGravid

• Loppster

Stinajohannas: hur mår du nu? Jag hade liknande inatt. Vaknade klockan 05 av att jag hade molvärk. Tog mig upp och värmde en vetekudde Och gick på toa. Fick sån kramp i livmodern så det bara rann svett och kunde inte stå på benen. Det försvann efter ca 10 minuter och sen dess har det varit lugnt. Mest lite svag molvärk under dagen och inget blod. Var det liknande du hade? 

• Stinajohannas
    Loppster skrev 2022-04-06 18:31:25 följande:

Stinajohannas: hur mår du nu? Jag hade liknande inatt. Vaknade klockan 05 av att jag hade molvärk. Tog mig upp och värmde en vetekudde Och gick på toa. Fick sån kramp i livmodern så det bara rann svett och kunde inte stå på benen. Det försvann efter ca 10 minuter och sen dess har det varit lugnt. Mest lite svag molvärk under dagen och inget blod. Var det liknande du hade? 

Jag mår bra , var precis  som du beskriver det . har också samma med svag molvärk mest hela dagen men inget blod.. man blir ju så Orolig .. speciellt när man vaknar av det . Vilken vecka är du i ?? 
  • HejsanJenny

Usch jag blir så orolig. Får fortfarande helt blankt på RFSU stickor. Men som sagt ett positivt  1-2 veckor imorse på CB veckoindikator. Det är liksom inte ens en antydan till streck. 

• Loppster

Stinajohannas: Ja man blir ju super orolig. Varit helt inställd på att jag kommer börja blöda idag. Jag är i v6+1. vilken Vecka är du i? 

• Stinajohannas
    Loppster skrev 2022-04-06 20:18:06 följande:

Stinajohannas: Ja man blir ju super orolig. Varit helt inställd på att jag kommer börja blöda idag. Jag är i v6+1. vilken Vecka är du i? 

Jag är i vecka 5+3 , hittade en gammal tråd här i familjeliv där de var flera som vaknat under natten av smärta som sedan släppt där allt varit lugnt , vart lite lugnare när jag läste där . Så vi borde inte oroa oss <3 
  • Loppster
    Stinajohannas skrev 2022-04-06 20:42:11 följande:
    Jag är i vecka 5+3 , hittade en gammal tråd här i familjeliv där de var flera som vaknat under natten av smärta som sedan släppt där allt varit lugnt , vart lite lugnare när jag läste där . Så vi borde inte oroa oss <3 
    Ja jag hittade med det. Hoppas verkligen att det är lugnt Hjärta
  • K747M
    yasee skrev 2022-04-06 09:03:14 följande:

En liten nyfiken fråga, men hur gamla är ni? Är det första, tredje, femte, elfte barnet som ni har i magen ? Var bor ni ? 

Är själv 31, är gravid med tredje med bf någonstans mellan 1/12-5/12. Ja eller mitt tredje barn, men min mans första. Mina två pojkar födda 2015 och 2019 är från ett tidigare förhållande och de bor hos oss varannan vecka. Vi bor i Västernorrland. 

34 år, första barnet som förhoppningsvis får stanna kvar (utomkveds i höstas) och bor i Skåne :) Känner mig dock helt plötsligt väldigt ung igen, då allt är så nytt, spännande och lite läskigt. Hahah!
  • Kanelkringla

Ringde bm om att jag har mer känningar på vänster sida om magen och att jag var orolig för utomkveds. Hon tyckte inte jag behövde oroa mig eftersom jag inte hade särskilt ont. men skulle jag få ont skulle jag åka in! att jag inte har så mycket symtom var också helt normalt! Blev lugn fem minuter sen oro igen. Att vara gravid när man är hypokondrisk är oerhört jobbigt.. jag går och grubblar och oroar mig hela tiden :( men ska verkligen försöka slappna av och inte stressa hela tiden:)

Svar på tråden Bf December 2022 ????