Anonym (Suck) skrev 2022-11-23 07:51:29 följande:
Hur ska du ha det? Tidigare i tråden sa du ju att det inte var så vanligt i sverige.
Du är så hopplös i hur du diskuterar, så extremt låst i att du anser dig ha alla svar att du tar minsta kommentar och rättfärdigar allt du gör med. Funderar ibland på om du är ett avancerat FL-troll för så som du skriver i trådar kan ju nästan ingen människa fungera.
Det finns för övrigt både clips, magnetiska örhängen och ear cuffs att ha, där man inte behöver göra hål i kroppen.
Om jag inte minns fel så skrev jag att det inte var lika vanligt eller att det inte var jättevanligt. Minns inte att jag skrivit att det inte är "vanligt" bara, isåfall menade jag det inte.
Alltså jag behöver inte rättfärdiga detta på något sätt. Jag vet redan att det är okej, lika okej att låta bli också.
Jag förstår faktiskt inte varför du upplever att jag skulle vara ett troll och på vilket sätt jag skriver märkliga saker i andra trådar? Jag har oftast rätt normala åsikter, glöm inte att det är Sverige som klassats som ett extremt land pga värderingarna (bland annat) som skiljer sig mycket från andra länder. Det är inte mina åsikter i slutändan som sticker ut faktiskt, utan dina. Men du kan tycka precis vad du vill, tycker dock inte det ger dig rätt att bete dig på detta sätt eller försöka få det att se ut som att jag skulle vara extrem på något sätt.