Min pojkvän skaffade barn med en oduglig kvinna
Är medveten om att detta inlägg kanske provocerar, och det är inte mitt syfte. Jag vill genuint förstå för att slippa känna förakt framöver.
Är medveten om att detta inlägg kanske provocerar, och det är inte mitt syfte. Jag vill genuint förstå för att slippa känna förakt framöver.
Tycker du verkar vara en riktig rövhatt faktiskt.
Hur orkar du bry dig? Varför bryr du dig? Nu är han med dig så skit i det där. Vad hon gör och inte borde du inte lägga sig i om. Kan lova dig att hon skulle må betydligt sämre om hon inte träffade sina vänner. Det är bra att hon gör det. Låt henne. Att sitta och glo på väggarna är inte bra för någon. Men du är som många andra som irritersr sig på de som är sjukskrivna och råkar umgås med en vän någon gång eller gå och träna. Det är bra för dem.
Varför skulle jag behöva träffa hans ex? Ingen av de jag känner som har nya partners och ex med i bilden gör så. Inte så att hon kan förbjuda honom att träffa mig
Otrohet känns inte sannolikt. eftersom han inte verkar särskilt rädd för att vi ska råka på henne under våra promenader (hon bor jättenära) plus att hans vänner och familj har träffat mig.