• Anonym (NN)

Sola topless

Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?

• Svar på tråden Sola topless
  • EnAnonumius
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 17:11:01 följande:
    Kanske Jessica egentligen är en pensionerad busschaffis Lars-Åke?
    Eller kanske en militant manlig sharia muslim...?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 17:08:42 följande:
    EnAnonumius skrev 2023-04-07 17:05:53 följande:Nej. 
    Okey... Varför sitter du då och spekulerar om "Amandag2" är en kille?

Är ju rätt så dumt att göra om man nu vill framstå att man accepterar att vi kvinnor tycker olika i denna fråga..

Om du nu vill hävda att du visst accepterar att vi kvinnor kan tycka olika, så kanske du skall sluta med att säga emot dig själv genom att spekulera om kön bakom nicken.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Bingoberra)
    Anonym (Pitt) skrev 2023-04-07 09:52:50 följande:

Vi killar tänder på kvinnors bröst och några av oss blir tom kåta när de ser bara kvinnors bröst. Ofta ju större desto bättre. Det handlar om evolution. Män dras till kvinnans bröst eftersom om han smeker hennes bröst då får man större chans att hon attraheras av honom (pga det produceras mer oxytocin). Frågan är om en kvinna vill att hennes man går på en strand där kvinnor badar topless. 

Det är bara att gå fram till nån kvinna och börja smeka henne på brösten. Du kommer att få ligga, jag lovar!
  • Anonym (Patrik)
    Amandag2 skrev 2023-04-07 17:15:32 följande:

som gillar att tänka sig mig på stranden topless o i halvt genomskinlig bikiniunderdel

... gärna med Cameltoe.. !
  • Amandag2
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 17:25:12 följande:
     ... gärna med Cameltoe.. !
    Mm lite lagom cameltoe sådär
  • Anonym (F)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-07 14:07:34 följande:

Men tveksamt om jag hade gått naken ändå. Hade känt mig väldigt obekväm med det. Förmodligen för man intranät van vid det härifrån.

Hade du varit med på 80-talet så hade du säkert solat topless som de andra. Det var ingen big deal.

Men det var en sak som vi killar reagerade på att de tjejer som hade varit en hel dag topless på stranden, och senare då man kom hem till dom och de tex. kom ur duschen i endast trosor, då skylde de oftast brösten innan de gick och klädde på sig. Antar att det var mer påtagligt då, och eftersom jag/vi var påklädda så kändes det väl fel, gissar jag.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (F) skrev 2023-04-07 17:42:36 följande:
    Hade du varit med på 80-talet så hade du säkert solat topless som de andra. Det var ingen big deal.

Men det var en sak som vi killar reagerade på att de tjejer som hade varit en hel dag topless på stranden, och senare då man kom hem till dom och de tex. kom ur duschen i endast trosor, då skylde de oftast brösten innan de gick och klädde på sig. Antar att det var mer påtagligt då, och eftersom jag/vi var påklädda så kändes det väl fel, gissar jag.

Ja det hade jag säkert. Om ingen gjorde en sak av det så lär ju jag också gjort det. Är ganska pryd så.

När du berättar så tycker jag att det är synd att det har blivit så påtagligt ändrar nu. Det kunde ha varit något mitt emellan. Men jag antar att det inte funkade då det ändrades?

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Patrik) skrev 2023-04-07 17:11:01 följande:
    Kanske Jessica egentligen är en pensionerad busschaffis Lars-Åke?
    Haha, vem vet 
  • Anonym (Kvinna, 35+)

Min man bryr sig inte. 

• Anonym (Jessica)

Varför ändrades det så pass mycket så att folk är fina i kanten nu? kom det snuskgubbar?

Men börjar ändå inte modet gå tillbaka lite, menar man har ju stringbikinis. 

Svar på tråden Sola topless