Sola topless
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Vad känner du som man inför att din partner solar topless, skulle du inte bry dig, blir du glad eller kanske rent utav förbannad?
Vi killar tänder på kvinnors bröst och några av oss blir tom kåta när de ser bara kvinnors bröst. Ofta ju större desto bättre. Det handlar om evolution. Män dras till kvinnans bröst eftersom om han smeker hennes bröst då får man större chans att hon attraheras av honom (pga det produceras mer oxytocin). Frågan är om en kvinna vill att hennes man går på en strand där kvinnor badar topless.
som gillar att tänka sig mig på stranden topless o i halvt genomskinlig bikiniunderdel
Men tveksamt om jag hade gått naken ändå. Hade känt mig väldigt obekväm med det. Förmodligen för man intranät van vid det härifrån.
Ja det hade jag säkert. Om ingen gjorde en sak av det så lär ju jag också gjort det. Är ganska pryd så.
När du berättar så tycker jag att det är synd att det har blivit så påtagligt ändrar nu. Det kunde ha varit något mitt emellan. Men jag antar att det inte funkade då det ändrades?
Min man bryr sig inte.
Varför ändrades det så pass mycket så att folk är fina i kanten nu? kom det snuskgubbar?
Men börjar ändå inte modet gå tillbaka lite, menar man har ju stringbikinis.