• KillBill

Riksdagsvalet 2026

I denna artikel resonerar Tomas Ramberg på Dagens Nyheter om möjliga resultat efter riksdagsvalet 2026. Han avslutar med 4 olika scenarier efter nästa val.  Själv tror jag att både SD och M kommer göra mycket dåliga resultat i nästa val och att det resulterar i att både Ulf Kristersson och Jimmie Åkesson avgår. Vad tror ni?

etidning.dn.se/p/dagens-nyheter/2023-05-13/a/tomas-ramberg-for-s-och-lo-ar-sd-ett-existentiellt-hot-darfor-blixtrar-det-i-anderssons-ogon/2357/1002363/40001775

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Riksdagsvalet 2026
  • Anonym (Jo)
    Tyra myra skrev 2025-05-26 19:50:40 följande:
    Nej det har du inte gjort men du postade detta i sammanhanget med SD politikern.

Vad ingen talar om är att flera lotterier som använt samma leverantör bötfälls. Bland annat Bröstcancer förbundet och Prostatacancer förbundet. Alla lotterier som denna leverantör haft som kunder får böta. 

SD: s politiker däremot har begått en brottslig gärning.  
    Man vill flytta fokus från annat som man inte vill ska belysas.
  • Rataxes
    Tyra myra skrev 2025-05-26 19:50:40 följande:
    Nej det har du inte gjort men du postade detta i sammanhanget med SD politikern.

Vad ingen talar om är att flera lotterier som använt samma leverantör bötfälls. Bland annat Bröstcancer förbundet och Prostatacancer förbundet. Alla lotterier som denna leverantör haft som kunder får böta. 

SD: s politiker däremot har begått en brottslig gärning.  
    Jag citerade inget inlägg om SD, vad har du fantiserat ihop nu? 
    Tråden handlar om riksdagsvalet 2026, vad jag vet har såssarna planerat att ställa upp i det valet, delvis finansierat med pengar de lurat av fattiga pensionärer. 

Ni som vill babbla om SD kan väl göra det, så kan jag få skriva om såsselotterier, antisemitiska ex(?)kommunister, stolliga miljöfascister, sojamoderater i Mordor m.m?
    Hellre en till tidöregering än en med 4 våp och en sojapojke..
  • Rataxes
    KillBill skrev 2025-05-26 20:16:14 följande:

Det är uppenbart att SD:s fotsoldater har mobiliserats i ett försök att flytta fokus från det faktum att ännu en SD-profil avslöjats ha kopplingar till den grova gängmiljön och denna gång även till  gängmord. 

www.expressen.se/nyheter/sverige/erik-vessby-sd-tog-hjalp-av-hells-angels-slutade-i-mord/

Men ge dig nu, du O Whataboutismens Okrönte KonungTomte
    Du vet mycket väl att jag inte har något som helst samröre med SD, ändå ska du automatiskt kleta SD på mig Solig 

Ta nu och starta lite swishtiggeri till era böter.Tomte

(för övrigt hoppas jag att SD-politikern, om han döms, får ett långt och trevligt fängelsestraff bland andra gängkriminella, har han tur får han flytande tvål till duschen)
  • Tyra myra
    Anonym (Jo) skrev 2025-05-26 20:36:39 följande:
    Tyvärr så blir man inte förvånad.
    Nog är det så, alltid.  Tyvärr har den här lotterihistorien gett dem något att gömma sig bakom. Men nu närmar detta sig slutet.  Varje tänkande människa i detta land inser att det är en milsvid skillnad mellan att använda sig av en dålig leverantör och att begå brottsliga handlingar.  Det handlar om uppsåt

Ingen socialdemokrat stödjer leverantörens sätt att sälja dessa lotter.  
  • Anonym (Jo)
    Tyra myra skrev 2025-05-26 21:04:55 följande:
    Nog är det så, alltid.  Tyvärr har den här lotterihistorien gett dem något att gömma sig bakom. Men nu närmar detta sig slutet.  Varje tänkande människa i detta land inser att det är en milsvid skillnad mellan att använda sig av en dålig leverantör och att begå brottsliga handlingar.  Det handlar om uppsåt

Ingen socialdemokrat stödjer leverantörens sätt att sälja dessa lotter.  
    Det är verkligen stor skillnad men man hoppas väl på att annan smutsig byk sopas under mattan.
  • Rataxes

Lite konspirationsteorier från Partiet.

Både Annika Strandhäll och Mikael Damberg har delat inlägget. Delar de konspirationsteorin? Eller delar de bara reflexmässigt varandras korkade inlägg?

"Margot Wallström har även prisats med orden ?Grand star of the order of Jerusalem? av Mahmoud Abbas, Evig president för Palestinska myndigheten. Abbas doktorerade i Moskva under Sovjettiden på en avhandling som förnekade Förintelsens omfattning."
  • KillBill
    Anonym (Jo) skrev 2025-05-26 21:10:09 följande:
    Det är verkligen stor skillnad men man hoppas väl på att annan smutsig byk sopas under mattan.
    Ja det är tydlig. När inte det ena funkar så testar fotfolket något annat..
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • Rataxes
    Socialdemokraterna är det enda parti i Sverige som:
    ? Fällts för valfusk
    ? Fällts för lotterifusk
    ? Drivit skuldsatta kvinnor till inkasso

Vill ni ge dem Makten över Sverige?
Svar på tråden Riksdagsvalet 2026