Rataxes skrev 2025-05-27 07:31:23 följande:
Läs min kommentar om SD-politikern i #1613 innan du börjar svamla om att tona ner något.
Jag antar att det faktum att SD befolkas av allehanda slödder gör att man inte ska få lov att kritisera ditt parti. Partiet som enligt sig själva besitter någon slags form av högre moral. Det borde väl isåfall innebära att man förväntar sig mer av såssar än av SD:are? Men det dyker ständigt upp nya såssar som beter sig som de SD:are du föraktar. En ledare för ett Div 5 lag i fotboll som snyltat till sig flera miljoner, en riksdagsledamot visar sig ha hamaskontakter, en FD minister som sprider antisemitiska myter gång på gång. Botkyrkaskandalen osv.
Men hos såssarna får man alltid syndernas förlåtelse om man tillber halvguden Palme
Och listan med de so var med från när SD var nazister är väldigt lång och flera aktiva kvar än idag.
Och det mest komiska ser jag är att han inte ens är aktiv såsse i partiet 
Sicket skämt 
Inte ens samtliga partier tillsammans kommer upp i den nivå som SD har producerat tjuvar, mördare, rasister, nazister och antisematister.
Och det komiska är sen att du försöker låtsas som det inte ens är en, och du klarar inte ens av att övertyga dig själv.
Hur ska du då övertyga andra då?