Anonym (Citron) skrev 2025-07-21 21:02:07 följande:
Du förvränger allting för att få det till din fördel. Och det är fegt. Islam godkänner barnäktenskap, och att unga flickor blir bortgifta med gamla äckliga gubbar. Det är pedofili. Även kusiner, vilket ökar riskerna för skador hos barnen. All pedofili är vedervärdigt!
Jag har lite svårt att förstå vad du skriver, din svenska är inte den bästa. Men jag hoppas att jag har förstått rätt.
Vi är i Sverige nu, om du inte sitter och har utsikt över vaslijkatedralen.
Och vi har lagar som förbjuder allt detta, hur kan du inte veta om detta?
Och vad som sker i dessa länder är för oss okontrollerbart.
Så vad är argumentet, för allt jag ser är hur du attackerar islam och inget om svernsk politik och lagar har vi för det nämnda.
Vad är syftet flytta en diskussion om valet nästa år, och handla om något som inte ens har med Sverige och göra?
Och nuvarande regering har ju kört i 3år, och de har inte brytt sig ett jävla skit om det du pratar om.
Så vad är det du håller på med måste man undra?
Och pedofili är tyvärr något som finns överallt, men även det har vi lagar för REDAN.
Louice12 skrev 2025-07-21 23:09:31 följande:
I videon sägs det att "det nordiska landet har gått från att ha en av de lägsta nivåerna av dödlig skjutning i Europa till en av de högsta på bara ett decennium". Vad har hänt med vårt trygga och säkra land? Hur kan man då tro att invandringen inte är en belastning?
Och det förklarar varför vi vill ha kvar våra lugna och trygga områden utan kriminalitet! Snart finns det väl inte längre några sådana, våldet och kriminaliteten sprider sig alltmer över hela Sverige.
Detta skett för vi har gett över drogförsäljningen till kriminellanätveerk som slåss för dessa massa miljarder.
Men det som jag tror skapat skjutningarna främst, det är en del media som hetsat och hetsat och en del partier också, och när det inte ens var ett problem som nu.
Och där psykologin berättar för oss att de som är då gängkriminella som hör detta med och blir rädda, och det är den vägen det gått.
En intressant sak som ni glömmer att berätta om, det är att siffrorna sjunkt.
Och en annan intressant sak är allt våld under påverkan av alkohol som ingen av såna som du verkar bry sig om alls.
Och det är därför jag misstänker agenda och när dessa inte ska pratas om, så vad är det om?
För det komiska med skjutningarna är att de flesta är närmast sörjande och skadar och dödar få utanför.
Måste säga det ser rätt konstigt ut att nibryr er om brottslingars liv, men inte vanliga män och kvinnor samhället.
Så vad är det om?