FuckGoggleAskMe skrev 2025-10-02 23:46:13 följande:
Det jag berättar är att lågutbildade och låginkomsttagare är i en klar majoritet i den högern.
Du verkar väldigt upprörd att jag delar med mig av denna fakta, varför?
Undrar verkligen då det är fakta och varför man inte ska få nämna detta faktum för.
Det verkar vara det nya narrativet i denna höger att vi inte ska få prata om såna här negativa saker, för när skon sitter på andra foten så är ju det inga problem, så man undrar vad fromleriet är om.
Även fascinerande i hur man skulle göra det till svart och vitt, och försöka inbilla folk att jag sade att det var alla låginkomsttagare....
Den stora frågan dock, varför kämpar du så illa med att ta in denna fakta för?
Det är ju inget nytt heller, utan har väl decennier att det varit så, säkerligen minst ett.
Men jag misstänker att det har med par saker om förståelse och hantera information.
Och att de har enklare att trilla ned i kaninhål och sen inte klarar av att ta in annan information som inte skedmatas till dom.
Jag anser att dessa folk har fri tillgång till världen är en stor nackdel för dessa människor och som inte har förmågan att räkna ut saker själva.
Rataxes skrev 2025-10-03 08:05:53 följande:
2025: Byfånevänstern ?kallar? Benjamin Dousa till utrikesutskottet för att regeringen använt biståndet till att få Somalia att ta emot tvångsutvisade somalier.
Byfånevänstern 2021:
Oppositionen bekänner verkligen färg när de är upprörda över att Sveriges regering ser till att kriminella utlänningar som dömts till utvisning verkligen utvisas.
SÅ du menar att mutor är det vad man ska hålla på med?
Och undra vad de är upprörda över 
Hur kan du missa den givna, eller hoppades du bara någon skulle gå på att du försökte rikta om blicken från muta.
Det är lustigt hur korruption är så vanlig i högern, undrar vad det är om.