• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Alvedon83
    Bakpotatis skrev 2023-06-12 08:19:47 följande:
    Jag fattar ingenting nu. Var helt inställd på att mensen skulle komma idag efter att temperaturen gått ner och haft spottings i flera dagar och det kändes också ok. Fick kemisk graviditet förra cykeln så var nästan en lättnad att vara säker på att det inte hade funkat eftersom jag vet att jag kommer känna mig superorolig. Är på ÄL+13 idag och tog ett test bara för att vara säker på att det var negativt och fick detta. Vad tror ni? Skulle det kunna vara ett spökstreck?
    Tydligt streck, grattis! 😊
  • barnlängtan89
    Veeera skrev 2023-06-12 11:30:32 följande:
    kan inte bestämma om jag ska testa idag eller bara vänta till imorgon. Känns lindrigare med ett negativt test än att få mens på något vis? 
    Hade väntat till imorgon om det är innan bim eftersom du missat morgonurin. Ett falskt negativt är så himla tråkigt. Håller tummarna!
  • Veeera
    barnlängtan89 skrev 2023-06-12 13:10:25 följande:
    Hade väntat till imorgon om det är innan bim eftersom du missat morgonurin. Ett falskt negativt är så himla tråkigt. Håller tummarna!

Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni? 

ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.

• barnlängtan89
    Veeera skrev 2023-06-12 13:40:17 följande:

Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni? 

ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.

Det ser absolut positivt ut! Glad Grattis!!
  • Veeera
    barnlängtan89 skrev 2023-06-12 13:56:15 följande:
    Det ser absolut positivt ut! Glad Grattis!!

Åh tack Hjärta
    det ser ännu tydligare ut på denna bild! 

Är så glad! är ödmjuk inför att det är tidigt och att det finns risker men just nu känns det fint att det i alla fall gick att bli gravid. Hoppas det vill vara kvar och hejja er andra också!!! 

• Sanlin90

Veeera Grattis!
    jag hade inte symtom förrän sent med min dotter fick ont i brösten typ v 8 ett tag det va allt, jag fick bara en känsla att testa en kväll och där va ett svagt plus!

• Veeera
    Sanlin90 skrev 2023-06-12 14:31:21 följande:

Veeera Grattis!
    jag hade inte symtom förrän sent med min dotter fick ont i brösten typ v 8 ett tag det va allt, jag fick bara en känsla att testa en kväll och där va ett svagt plus!

Tack!!! Ååh skönt att höra att det kan vara olika. Har svårt att fokusera på jobbet och längtar efter att min sambo kommer hem. Har tagit tre test nu och alla har varit positiva Hjärta hoppas det går vägen för dig med nu!
  • Barbrastreisand

Så kul med lite pluss! Stort grattis!❤️
    Själv är man på äl+5 och dagarna går lååångsamt. Vi är under en "utredning" då vi försökt över ett år, blir att ta blodprover i veckan och sen en gynundersökning nästa vecka om det nu inte blir plus innan dess. Ska testa på lördag tänkte jag då är jag på äl+10. Någon mer som ska testa i helgen? 

• Lulu1987

Hållt mig borta någon månad för att det vart för stressigt/vart skengravid varje månad...lägger till mig nu när det inte är många dagar kvar, så får vo se hur det går denna gång. 😅

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    3/6 - Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
    5/6 - theremustbeanotherway, 2a barnet, 3:e försöket efter MF
    6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    10/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    12/6 - gladloppa, 2a barnet, 2a försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
    16/6 - Bär, 3:e barnet, 1:a försöket efter MF.
    16/6 - Lulu1987, 1a barnet
    16-17/6 Sanlin1990, 2a barnet försökt 2 år
    18/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    21/6 - Klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
    21/6 - Barbrastreisand
    23/6 - ovantadedromme
    24-26/6 amaaanda00 1a barnet, försökt sedan juni-22 Tempar med NC 
    24/6 - Barnlängtan89, 2a barnet, 3e försöket efter tidig MF
    27/6 - Alvedon83, femte försöket
    29/6 Etaj 6:e barnet, 8:e försöket efter ma
  • Syskonförsök

Grattis till alla plus!!❤️❤️

här händer det inte mycket! Verkar som jag fått min första  cykel utan ägglossning (som jag märkt) eller så får jag en otroligt sen en! Dag 27 idag!! Så segt. Hoppas på en magisk glad gubbe imorgon, känns så segt att vänta till nästa försök annars!

Svar på tråden BIM Juni 2023