BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni?
ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.
Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni?
ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.
Åh tack
det ser ännu tydligare ut på denna bild!
Är så glad! är ödmjuk inför att det är tidigt och att det finns risker men just nu känns det fint att det i alla fall gick att bli gravid. Hoppas det vill vara kvar och hejja er andra också!!!
Veeera Grattis!
jag hade inte symtom förrän sent med min dotter fick ont i brösten typ v 8 ett tag det va allt, jag fick bara en känsla att testa en kväll och där va ett svagt plus!
Veeera Grattis!
jag hade inte symtom förrän sent med min dotter fick ont i brösten typ v 8 ett tag det va allt, jag fick bara en känsla att testa en kväll och där va ett svagt plus!
Så kul med lite pluss! Stort grattis!❤️
Själv är man på äl+5 och dagarna går lååångsamt. Vi är under en "utredning" då vi försökt över ett år, blir att ta blodprover i veckan och sen en gynundersökning nästa vecka om det nu inte blir plus innan dess. Ska testa på lördag tänkte jag då är jag på äl+10. Någon mer som ska testa i helgen?
Hållt mig borta någon månad för att det vart för stressigt/vart skengravid varje månad...lägger till mig nu när det inte är många dagar kvar, så får vo se hur det går denna gång. 😅
Grattis till alla plus!!❤️❤️
här händer det inte mycket! Verkar som jag fått min första cykel utan ägglossning (som jag märkt) eller så får jag en otroligt sen en! Dag 27 idag!! Så segt. Hoppas på en magisk glad gubbe imorgon, känns så segt att vänta till nästa försök annars!