• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Alvedon83
    Veeera skrev 2023-06-12 14:12:44 följande:

Åh tack Hjärta
    det ser ännu tydligare ut på denna bild! 

Är så glad! är ödmjuk inför att det är tidigt och att det finns risker men just nu känns det fint att det i alla fall gick att bli gravid. Hoppas det vill vara kvar och hejja er andra också!!! 

Grattis🤩
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-12 19:22:39 följande:

Grattis till alla plus!!❤️❤️

här händer det inte mycket! Verkar som jag fått min första  cykel utan ägglossning (som jag märkt) eller så får jag en otroligt sen en! Dag 27 idag!! Så segt. Hoppas på en magisk glad gubbe imorgon, känns så segt att vänta till nästa försök annars!

Trist med väntan, hoppas äl kommer snart😊
  • Alvedon83

Här är det cykeldag 14 och äl brukar komma runt dag 15-16 får väl se om vi lyckas få till det, jobbar mycket nu och hinner knappt ses😄

• Sanlin90
    Min kropp driver mig till vansinne, jag får mensvärk då och då sedan igår och vissa gånger kommer lite brunt på pappret efter men inte varje gång fattar inte om det är en segstartad mens eller vad?!
  • Syskonförsök

ÄNTLIGEN. Dag 28 i cykeln, vad fan hände men överlycklig att den inte hoppade! ändrar bim sen men då blir det runt 27/6 istället. 
  • Sanlin90

Verkar som om jag har en bortfallsblödning bara så ingen ägglossning har varit :(

• Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-13 06:55:34 följande:
    ÄNTLIGEN. Dag 28 i cykeln, vad fan hände men överlycklig att den inte hoppade! ändrar bim sen men då blir det runt 27/6 istället. 
    Håller tummarna!!
  • Bär

Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
    Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag, 

Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska.. 

• Bakpotatis
    Bär skrev 2023-06-13 10:18:47 följande:

Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
    Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag, 

Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska.. 

Fy vad tufft, känner verkligen med dig, skickar styrkekramar! Håller tummarna för att det ändå är något.

När jag fick ett MA i v 14 innan första barnet blev jag gravid på cykel nummer 2 efter missfallet. Var så besviken första cykeln men tror att min kropp behövde återhämta sig helt innan den var redo igen. Kanske samma för dig?
  • Lulu1987

BIM nu på Fredag, änsålänge känns allt hoppfullt men känns alltid som att det är de sista två dagarna som all ev förändring sker. 

Har sen 1 vecka tillbaka vaknat tiiidigt, 04.20 - 04.50 varje dag, hur tidigt jag än lagt mig. Minnet har varit helsnurrigt också, nån mer som haft så med b la sömn och minne som sedan plussat? 🙂

Svar på tråden BIM Juni 2023