BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Åh tack
det ser ännu tydligare ut på denna bild!
Är så glad! är ödmjuk inför att det är tidigt och att det finns risker men just nu känns det fint att det i alla fall gick att bli gravid. Hoppas det vill vara kvar och hejja er andra också!!!
Grattis till alla plus!!❤️❤️
här händer det inte mycket! Verkar som jag fått min första cykel utan ägglossning (som jag märkt) eller så får jag en otroligt sen en! Dag 27 idag!! Så segt. Hoppas på en magisk glad gubbe imorgon, känns så segt att vänta till nästa försök annars!
Här är det cykeldag 14 och äl brukar komma runt dag 15-16 får väl se om vi lyckas få till det, jobbar mycket nu och hinner knappt ses😄
Verkar som om jag har en bortfallsblödning bara så ingen ägglossning har varit :(
Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag,
Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska..
Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag,
Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska..
BIM nu på Fredag, änsålänge känns allt hoppfullt men känns alltid som att det är de sista två dagarna som all ev förändring sker.
Har sen 1 vecka tillbaka vaknat tiiidigt, 04.20 - 04.50 varje dag, hur tidigt jag än lagt mig. Minnet har varit helsnurrigt också, nån mer som haft så med b la sömn och minne som sedan plussat? 🙂