BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Spännande! tempar du också så du kanske ser när ägget väl släpper sen?🥰
Åh vad jag hatar att citera från mobilen ! Jag hinner trycka på både gilla och ogilla innan jag lyckats få fram citera !
Jag har jätte starka positiva äl test idag så jag tänkte försöka få till det i kväll för sen jobbar han kväll och fredag har vi student på annan ort .
Spännande! tempar du också så du kanske ser när ägget väl släpper sen?🥰
Det är inte så klurigt som en kan tro! :) det som behövs är en termometer med två decimaler och att en tar temp varje morgon samma tid innan en lämnat sängen. fördelen med att ta temperatur är att ägget faktiskt släpper och när. ägglossningstest säger att ägglossning är på väg men du vet aldrig om den hänt eller när ägget släppt.

Ni kan räkna bort mig för juni..
Inte fått mens, men fick idag på ÄL+12 upp "Inte gravid" på ultra tidigt digitalt test..
Så besviken. :(
Här har äl betett sig annorlunda, har inte kommit på beräknad dag och så fick jag ont bröstvårtorna som fortfarande håller i sig. Vet inte vad jag ska tro och när jag hade äl egentligen? Ajja bara och vänta och se😊 BIM 27 juni.
Har bruna flytningar sen flera dagar och lätt mensvärk misstänker det är en bortfallsblödning pga utebliven äl men ska ändå ta ett test för att veta säkert
Jag hoppas över till Juli tråden, fick negativt idag med på ÄL+13.
Fick lite blodstrimmor på papper idag, vilket jag alltid kan få ett par dagar innan mens, så den kommer nog vilken dag som helst.
Lycka till alla! Jag hoppas att ni får era plus ❤️
Så himla svårt att uttala sig utan att ha en ?vanlig? graf att jämföra med. några goda tecken kan vara implantationsdipp mellsn dag 5-7 någonstans efter äl samt en ökning därefter i grader. Det skulle kunna vara det på din graf men eftersom de inte finns någon att jämföra med kan det också vara helt normalt för dig. Här. Är min senaste plus graf som tyvärr slutade i missfall:

och här är en vanlig:

Kännetecknande för mig brukar vara mycket högre temp och mer stabil efter ägglossning med någon endagsdipp men temposkillnad mellan plus och inte plus är talande. Det var samma när jag väntade dottern. Kommer aldrig så nära eller upp till 37,0 om de inte är ett plus :)
Så himla svårt att uttala sig utan att ha en ?vanlig? graf att jämföra med. några goda tecken kan vara implantationsdipp mellsn dag 5-7 någonstans efter äl samt en ökning därefter i grader. Det skulle kunna vara det på din graf men eftersom de inte finns någon att jämföra med kan det också vara helt normalt för dig. Här. Är min senaste plus graf som tyvärr slutade i missfall:
och här är en vanlig:
Kännetecknande för mig brukar vara mycket högre temp och mer stabil efter ägglossning med någon endagsdipp men temposkillnad mellan plus och inte plus är talande. Det var samma när jag väntade dottern. Kommer aldrig så nära eller upp till 37,0 om de inte är ett plus :)