• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-06-13 19:58:53 följande:

Ser tyvärr ingenting! :/

Ser det nu, famiöjeliv drar ner kvalitén något fruktansvärt!

dock småblöder jag lite, eller ja extremt lite brunt kommer då och då

• My871
    Bakpotatis skrev 2023-06-12 08:19:47 följande:
    //

Jag fattar ingenting nu. Var helt inställd på att mensen skulle komma idag efter att temperaturen gått ner och haft spottings i flera dagar och det kändes också ok. Fick kemisk graviditet förra cykeln så var nästan en lättnad att vara säker på att det inte hade funkat eftersom jag vet att jag kommer känna mig superorolig. Är på ÄL+13 idag och tog ett test bara för att vara säker på att det var negativt och fick detta. Vad tror ni? Skulle det kunna vara ett spökstreck?
    Det ser ju positivt ut :) stort grattis! jag håller tummarna för att allt går bra hela vägen :)
  • My871
    Veeera skrev 2023-06-12 13:40:17 följande:
    //

Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni? 

ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.

Det där borde verkligen vara positivt.:) håller tummarna för att allt går bra:) 
  • My871
    Syskonförsök skrev 2023-06-13 06:55:34 följande:
    ÄNTLIGEN. Dag 28 i cykeln, vad fan hände men överlycklig att den inte hoppade! ändrar bim sen men då blir det runt 27/6 istället. 
    Yay äntligen! Det kanske är missfallet som strulade till det lite för kroppen. Men vad skönt att den är på gång nu iaf :)
  • Syskonförsök

Ja endera det eller för mycket stress med ny tjänst!  oavsett vilket är jag glad att den kom! 

My871 skrev 2023-06-13 21:19:43 följande:
    Yay äntligen! Det kanske är missfallet som strulade till det lite för kroppen. Men vad skönt att den är på gång nu iaf :)
  • Barbrastreisand
    pannkakssmet skrev 2023-06-13 18:34:57 följande:

Hej jag är ny här.
    Är det vanligt med positivt ägglossningstest ca 5 dagar efter mens.

Fick mens 5-8 juni o väntar in nästa ägglossning, använder NC som ville att jag skulle börja testa lh test och det visade starkt positivt. Har nån varit med om det innan?
    Förra månaden var ÄL på CD18 och nu CD8???

Jag fick ovanligt starkt äl test på cykeldag 7, hade fertila sekret och kände även smärta som vid ägglossning. Mensen kom sen på dag 19-20. Så det var en ovanligt kort cykel en gång. Tror det är fullt möjligt att du har ägglossning. Dock vet jag inte hur bra det ägget blir med så kort tid..
  • Bär
    Sanlin90 skrev 2023-06-13 19:54:07 följande:
    Tog test idag, tog ett tidigt igår jag tyckte jag såg något på och nu tycker jag mig se på dom här? Haft lite ?symtom? som senast som kass mage och ursel när jag reser mig.  //
    Alltså, på dom 2 översta bilderna tycker jag att man kan ana något faktiskt? 
  • Bär

Ni kan räkna bort mig för juni..
    Inte fått mens, men fick idag på ÄL+12 upp "Inte gravid" på ultra tidigt digitalt test.. 
    Så besviken.  :(

• Syskonförsök

Verkar som om ägget släppte redan igår här och tempen sköt i höjden redan idag.🥰 fler med ägglossning nu? Hoppas de är vår tur nu alla vi som väntar ❤️

• Malu84
    Syskonförsök skrev 2023-06-14 20:03:59 följande:

Verkar som om ägget släppte redan igår här och tempen sköt i höjden redan idag.🥰 fler med ägglossning nu? Hoppas de är vår tur nu alla vi som väntar ❤️

Åh vad jag hatar att citera från mobilen ! Jag hinner trycka på både gilla och ogilla innan jag lyckats få fram citera ! 

Jag har jätte starka positiva äl test idag så jag tänkte försöka få till det i kväll för sen jobbar han kväll och fredag har vi student på annan ort . 

Svar på tråden BIM Juni 2023