BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Ser tyvärr ingenting! :/
Ser det nu, famiöjeliv drar ner kvalitén något fruktansvärt!
dock småblöder jag lite, eller ja extremt lite brunt kommer då och då
Hej, testade innan jag läste detta. Jag är lite i chock men jag tror nog det är positivt?! ser ni?
ska testa imorgon bitti med morgonurin också. Har absolut inga symptom alls.
Ja endera det eller för mycket stress med ny tjänst! oavsett vilket är jag glad att den kom!
Hej jag är ny här.
Är det vanligt med positivt ägglossningstest ca 5 dagar efter mens.
Fick mens 5-8 juni o väntar in nästa ägglossning, använder NC som ville att jag skulle börja testa lh test och det visade starkt positivt. Har nån varit med om det innan?
Förra månaden var ÄL på CD18 och nu CD8???
Ni kan räkna bort mig för juni..
Inte fått mens, men fick idag på ÄL+12 upp "Inte gravid" på ultra tidigt digitalt test..
Så besviken. :(
Verkar som om ägget släppte redan igår här och tempen sköt i höjden redan idag.🥰 fler med ägglossning nu? Hoppas de är vår tur nu alla vi som väntar ❤️
Verkar som om ägget släppte redan igår här och tempen sköt i höjden redan idag.🥰 fler med ägglossning nu? Hoppas de är vår tur nu alla vi som väntar ❤️
Åh vad jag hatar att citera från mobilen ! Jag hinner trycka på både gilla och ogilla innan jag lyckats få fram citera !
Jag har jätte starka positiva äl test idag så jag tänkte försöka få till det i kväll för sen jobbar han kväll och fredag har vi student på annan ort .