BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Dumma jag testade med vanlig rfsu sticka igen nu på icke-morgonurin. Såklart supernegativt. Nåja beställt testa tidigt test på apoteket som jag ska hämta sen och tar det imorgon bitti. Men har nu fått huvudvärk som alltid inför mens så det är väl bara att inse att jag borde hoppa över i BIM-juli tråden? 🙄
Dumma jag testade med vanlig rfsu sticka igen nu på icke-morgonurin. Såklart supernegativt. Nåja beställt testa tidigt test på apoteket som jag ska hämta sen och tar det imorgon bitti. Men har nu fått huvudvärk som alltid inför mens så det är väl bara att inse att jag borde hoppa över i BIM-juli tråden? 🙄
Syskonförsök: om du inte brukar ha en sån dip så ser det ju verkligen lovande ut. Håller tummarna för dig! 🤞🏼 uppdatera om tempen stegrar dom kommande dagarna ????
Heej pa er. Detta ar mitt forsta inlagg i traden. Har foljt med pa avstand. Jag har BIM den 29/6 sa jag hanger pa och vantar har med er. Jag ar inne pa min fjarde omgang med en monitored cykel med medicinering. Har tagit progestrone sputor och aven progestrone tabletter denna cykeln efter jag har haft lagt varde. Vilket gor att jag kan inte smyg testa for att jag kommer fa falska resultet. Jag maste vanta pa mitt blod prov den 29!
Men jag haller med dig Alvedon83 sa segt. Jag foredrar tiden innan agglossningen an den har vantan da man inte kan gora nagonting forutom att vanta!!
Eller hur! Nej, har sldrig fått en så stor dipp. Hade en förförra cykeln när det var En plus graf som blev missfall. hade det inte förra när de inte tog sig. Så hoppas innerligt de betyder plus igen🥺
Syskonförsök: om du inte brukar ha en sån dip så ser det ju verkligen lovande ut. Håller tummarna för dig! 🤞🏼 uppdatera om tempen stegrar dom kommande dagarna ????
Tog ett testa tidigt och det var supernegativt. Nu är det nog kört? 🙄
Tog ett testa tidigt och det var supernegativt. Nu är det nog kört? 🙄