BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hej hej! Jag lägger mig här till en början, kanske blir i juligruppen också, i flo är BIM 25/6, I NC är BIM 8 juli!
Första inlägget här (bortsett från listan). Jag har symtom som är så lika det jag har inför mens, men de känns ändå lite annorlunda, sedan vet jag inte om jag känner efter extra mycket för att jag verkligen vill plussa!
Min temp är annorlunda också men vet inte om det beror på värmen, vad tror ni om tempen? 
Idag hade jag också väldigt annorlunda flytningar (som äggvita fast krämfärgade, och har så ont i svanken och i bäckenet ner i benen 🤞
Första inlägget här (bortsett från listan). Jag har symtom som är så lika det jag har inför mens, men de känns ändå lite annorlunda, sedan vet jag inte om jag känner efter extra mycket för att jag verkligen vill plussa!
Min temp är annorlunda också men vet inte om det beror på värmen, vad tror ni om tempen? 
Idag hade jag också väldigt annorlunda flytningar (som äggvita fast krämfärgade, och har så ont i svanken och i bäckenet ner i benen 🤞

En vecka till BIM för mig, så segt att vänta. Har inga symptom.
BIM dagen är här enligt NC men räknar jag på en 28 dagars cykel så är det på torsdag. Funderar på att knatta ner till apoteket och köpa ett testa tidigt test, vet ej om jag orkar hålla mig till torsdag.
Har och andra sidan symtom som skulle lika gärna kunna tyda på mens så det kanske bara är att kasta pengar i sjön?
Heej pa er. Detta ar mitt forsta inlagg i traden. Har foljt med pa avstand. Jag har BIM den 29/6 sa jag hanger pa och vantar har med er. Jag ar inne pa min fjarde omgang med en monitored cykel med medicinering. Har tagit progestrone sputor och aven progestrone tabletter denna cykeln efter jag har haft lagt varde. Vilket gor att jag kan inte smyg testa for att jag kommer fa falska resultet. Jag maste vanta pa mitt blod prov den 29!
Men jag haller med dig Alvedon83 sa segt. Jag foredrar tiden innan agglossningen an den har vantan da man inte kan gora nagonting forutom att vanta!!
ÄL+8 BIM på lördag 24/6 igår och idag, en stickande känsla i nederdelen av magen. Tecken på mens eller på att ägget kanske fäster. väntan gör mig galen. 😅 Men känns nog som mensen kommer på lördag som den ska tyvärr..
Jag väntar med spänning precis som er! Äl+7 idag och undrar så febrilt om grafen visar på ett ägg som fäst. Vill kunna testa NU.