• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Syskonförsök

Ja det är låg temp! När tar du tempen? Den är högre ju senare på morgonen en tar. jag tar Alltid vid kl 06:30. 

nej de är nog inte för tidigt! håller tummarna! 

klyftpotatis skrev 2023-06-15 22:24:23 följande:
    Tack för svar! Ja så svårt att jämföra när det är första gången jag tempar. Och drygt när jag har cyklar på 50-160 dagar så de dröjer länge till nästa gång ???? blev chockad när jag börja tempa över hur låg min temp är. vanliga dagar ligger jag alltid på 35,7-35,8. Och nu under ÄL 36,3. så de är ju höjning men fortfarande låg. jag bör ju ha feber typ vid 37😂

bara och vänta och se :) tycker ni det är för tidigt att testa på lördag? ÄL+10 då. Har digital testa tidigt test hemma :) 
  • klyftpotatis
    Syskonförsök skrev 2023-06-16 06:20:14 följande:

Ja det är låg temp! När tar du tempen? Den är högre ju senare på morgonen en tar. jag tar Alltid vid kl 06:30. 

nej de är nog inte för tidigt! håller tummarna! 

Tar allt mellan 04-06 typ. Ibland vaknar jag på natten och tar. men Man kanske ska vänta tills man vaknar för dagen istället? Idag sköt den upp, landade på 36,57 :) älskr att tempa, fattar inte varför jag ej började tidigare 😂
  • Syskonförsök

Du ska ta samma tid varje morgon och helst när du vaknar nen innan du går upp. 

klyftpotatis skrev 2023-06-16 06:50:01 följande:
    Tar allt mellan 04-06 typ. Ibland vaknar jag på natten och tar. men Man kanske ska vänta tills man vaknar för dagen istället? Idag sköt den upp, landade på 36,57 :) älskr att tempa, fattar inte varför jag ej började tidigare 😂
  • Läsken

Har följt med i några månader, men bara skrivit enstaka inlägg. Men nu var det äntligen dags! ❤️ Första barnet, 12:e försöket. Så många gånger man kastats mellan hopp och förtvivlan, och undrar om man ens kan få barn. Men nu kom det äntligen!😍 Testade med RFSU imorse och fick ett svagt streck, men köpte ett digitalt för säkerhets skull. Gav min man boken "Pappavitsar 1.0" (han gillar såna skämt och följer dem på instagram) i present imorse och grät en skvätt. 🥲

• Alvedon83
    Läsken skrev 2023-06-16 13:42:53 följande:

Har följt med i några månader, men bara skrivit enstaka inlägg. Men nu var det äntligen dags! ❤️ Första barnet, 12:e försöket. Så många gånger man kastats mellan hopp och förtvivlan, och undrar om man ens kan få barn. Men nu kom det äntligen!😍 Testade med RFSU imorse och fick ett svagt streck, men köpte ett digitalt för säkerhets skull. Gav min man boken "Pappavitsar 1.0" (han gillar såna skämt och följer dem på instagram) i present imorse och grät en skvätt. 🥲

Grattis! 🤩
  • Alvedon83
    Barbrastreisand skrev 2023-06-17 08:18:36 följande:

Äl+10 idag och negativt med ett testa tidigt så troligen blir det inget denna gång heller 😔

Trist😓
  • babybel95

Hoppar in här. Syskonförsök till vår 20 mån son. BIM 20/6. Försöker hålla mig ifrån test förrän det faktiskt är bim men så svårt! Är trög i magen och ev lite molande värk som ju kan vara tecken men vågar inte hoppas 😬

• Momof4soon

Är gravid och tog även ett digitalt 1-2 veckor. Finns det någon Facebook grupp för oss?
  • Amaaanda00

ÄL+7 idag och en temp ökning när jag vaknade imorse. har så svårt att vänta med att testa mig nu. 🙈 även fast jag vet att det är alldeles förtidigt. BIM är på lördag 24/6. Hur länge tycker ni man ska vänta innan man testar? 

Svar på tråden BIM Juni 2023