BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Ja det är låg temp! När tar du tempen? Den är högre ju senare på morgonen en tar. jag tar Alltid vid kl 06:30.
nej de är nog inte för tidigt! håller tummarna!
Ja det är låg temp! När tar du tempen? Den är högre ju senare på morgonen en tar. jag tar Alltid vid kl 06:30.
nej de är nog inte för tidigt! håller tummarna!
Du ska ta samma tid varje morgon och helst när du vaknar nen innan du går upp.
Har följt med i några månader, men bara skrivit enstaka inlägg. Men nu var det äntligen dags! ❤️ Första barnet, 12:e försöket. Så många gånger man kastats mellan hopp och förtvivlan, och undrar om man ens kan få barn. Men nu kom det äntligen!😍 Testade med RFSU imorse och fick ett svagt streck, men köpte ett digitalt för säkerhets skull. Gav min man boken "Pappavitsar 1.0" (han gillar såna skämt och följer dem på instagram) i present imorse och grät en skvätt. 🥲

Har följt med i några månader, men bara skrivit enstaka inlägg. Men nu var det äntligen dags! ❤️ Första barnet, 12:e försöket. Så många gånger man kastats mellan hopp och förtvivlan, och undrar om man ens kan få barn. Men nu kom det äntligen!😍 Testade med RFSU imorse och fick ett svagt streck, men köpte ett digitalt för säkerhets skull. Gav min man boken "Pappavitsar 1.0" (han gillar såna skämt och följer dem på instagram) i present imorse och grät en skvätt. 🥲
Äl+10 idag och negativt med ett testa tidigt så troligen blir det inget denna gång heller 😔
Äl+10 idag och negativt med ett testa tidigt så troligen blir det inget denna gång heller 😔
Hoppar in här. Syskonförsök till vår 20 mån son. BIM 20/6. Försöker hålla mig ifrån test förrän det faktiskt är bim men så svårt! Är trög i magen och ev lite molande värk som ju kan vara tecken men vågar inte hoppas 😬

ÄL+7 idag och en temp ökning när jag vaknade imorse. har så svårt att vänta med att testa mig nu. 🙈 även fast jag vet att det är alldeles förtidigt. BIM är på lördag 24/6. Hur länge tycker ni man ska vänta innan man testar?