• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • barnlängtan89
    babybel95 skrev 2023-06-22 13:41:27 följande:

Och där kom det rött på pappret. inte mycket men tror på mens. Better luck next time 🥲

Åhh nej vad tråkigt. 😢
  • babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-22 14:16:45 följande:
    Åhh nej vad tråkigt. 😢

Det rent av suger verkligen men vad ska man göra. Blir lika besviken varje gång. Usch. Aja nya tag nästa äl! 

Håller tummarna för dig & er som är kvar här. Kikar in och ser hur det går 🥰

• Syskonförsök
    Hej! bim-6 eller ägglossning+9 idag. Har en väldigt hoppfull graf och hoppas så innerligt att det är vår tur nu igen! testade idag kanske lite väl tidigt så syntes inget men hoppas verkligen på ett plus imorgon bitti eller i helgen. ❤️ inbillar mig massor av symtom men det hör ju den olidliga väntan lite till! 

Hur går det och känns för er som också väntar nu? 

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-22 15:41:45 följande:
    Hej! bim-6 eller ägglossning+9 idag. Har en väldigt hoppfull graf och hoppas så innerligt att det är vår tur nu igen! testade idag kanske lite väl tidigt så syntes inget men hoppas verkligen på ett plus imorgon bitti eller i helgen. ❤️ inbillar mig massor av symtom men det hör ju den olidliga väntan lite till! 

Hur går det och känns för er som också väntar nu? 
    Det känns segt, har inga symptom. Har inte kunnat hålla mig från att testa, visar bara negativt😓 ska testa imorrn igen, bim är på tisdag.
  • Syskonförsök

Samma här! Bim är också tisdag! Så segt att se minus men en är så nyfiken att de inte går att hålla sig.. bara längtar och hoppas se ett plus 

Alvedon83 skrev 2023-06-22 20:35:29 följande:
    Det känns segt, har inga symptom. Har inte kunnat hålla mig från att testa, visar bara negativt😓 ska testa imorrn igen, bim är på tisdag.
  • barnlängtan89

Hoppas ni snart får positivt på stickorna! 🤞 äl+11 fick jag mitt positiva digitala bara för referens. 😊

Jag har bim idag, äl+13 och tog ett clearblue vanligt idag, tack så mycket för tipset @babybel95 ❤️ känns rätt så positivt så
    nu känner jag mig lite lugnare och ska inte testa mer förrän på
    måndag då jag tänkte ta ett till innan jag ringer mvc. 😊

men vad gör man nu?? 😅 
  • Momof4soon
    barnlängtan89 skrev 2023-06-23 07:52:47 följande:
    Hoppas ni snart får positivt på stickorna! 🤞 äl+11 fick jag mitt positiva digitala bara för referens. 😊

Jag har bim idag, äl+13 och tog ett clearblue vanligt idag, tack så mycket för tipset @babybel95 ❤️ känns rätt så positivt så
    nu känner jag mig lite lugnare och ska inte testa mer förrän på
    måndag då jag tänkte ta ett till innan jag ringer mvc. 😊

men vad gör man nu?? 😅 
     Fick precis som du och det blev stark varannan dag 
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-22 21:08:17 följande:

Samma här! Bim är också tisdag! Så segt att se minus men en är så nyfiken att de inte går att hålla sig.. bara längtar och hoppas se ett plus 

Negativt idag igen, inte ens ett litet spökstreck kan man få haha 😅
  • Syskonförsök

åh vad trist! Jag testade aldrig igår, ska testa snart nu om jag vågar. Min graf är fantastiskt fin men jag har ändå en gnagande känsla av att jag återigen kommer bli besviken när jag testar så jag drar mig lite för att testa!

Alvedon83 skrev 2023-06-24 07:57:58 följande:

Negativt test idag igen😓 

Hur går det för dig syskonförsök?

Svar på tråden BIM Juni 2023