• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • barnlängtan89
    Amaaanda00 skrev 2023-06-19 07:48:48 följande:

ÄL+7 idag och en temp ökning när jag vaknade imorse. har så svårt att vänta med att testa mig nu. 🙈 även fast jag vet att det är alldeles förtidigt. BIM är på lördag 24/6. Hur länge tycker ni man ska vänta innan man testar? 

Jag är i samma position, läste på om tester och då stod de att 7-10 dagar efter befruktning bör man kunna få ett korrekt resultat. Jag är på äl+9 idag och fick stoppa mig från att testa i morse. 😅 

Hade en kemisk graviditet i mars så försöker att inte testa innan bim för att slippa hoppas på något som inte blir, men det är sååå svårt. 😅😅 Bim fredag 23/6. 
  • babybel95
    Blir så förvirrad. Enligt NC har jag BIM imorgon men enligt ett par andra mensappar jag använder är det den 23/6. Kan inte riktigt förlita mig på tempen i NC denna månad då jag sovit kasst. Tyvärr kunde jag inte hålla mig och testade idag ÄL +11 - isch och negativt, visserligen vanlig rfsu sticka men ändå.

Har som mensvärk och sjukt trög i magen sen ett par dagar. Huvudvärk idag. Kanske inbillar mig lite illamående med. Men det kan ju lika gärna vara mens på g? 🙄
  • Alvedon83
    Momof4soon skrev 2023-06-18 13:31:53 följande:
    Är gravid och tog även ett digitalt 1-2 veckor. Finns det någon Facebook grupp för oss?
    Grattis🤩
  • Amaaanda00

Någon som vet hur många grader tempen ska sjunka för att det ska kunna vara en så kallad implationsdip? 

• babybel95
    Amaaanda00 skrev 2023-06-19 12:38:20 följande:

Någon som vet hur många grader tempen ska sjunka för att det ska kunna vara en så kallad implationsdip? 

Har för mig det är allt under medellinjen?
  • Syskonförsök

Det gjorde min idag! Så spänd på om de kan tänkas betyda något 😍
    babybel95 skrev 2023-06-19 13:27:25 följande:
    Har för mig det är allt under medellinjen?
  • Syskonförsök

Senast jag var gravid sänktes det bara lite dock! Se denna. Så tror inte de måste vara under linjen :)
    Amaaanda00 skrev 2023-06-19 12:38:20 följande:

• babybel95
    Syskonförsök skrev 2023-06-19 13:51:18 följande:
    Senast jag var gravid sänktes det bara lite dock! Se denna. Så tror inte de måste vara under linjen :)
    Ja, jag kanske snurrar. Vet att min var under senast. Men tror man inte behöver ha någon alls heller? hur som helst håller tummarna att det tyder på en bebis för dig 🤗
  • babybel95

Min graf denna månad. Har dock sovit som en kratta och vi har haft tusen grader i sovrummet pga värmen ute så vet ej hur tillförlitlig den är. Hatar denna väntan!😩
  • Sanlin90

Jag började blöda för ca 1 v sen så va nog bortfallsblödning, nc säger ingen äl iaf så hoppar över till julitråden sen

Svar på tråden BIM Juni 2023