• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 20:13:14 följande:

Haha men nej!! Ska vi inte peppa varann att spara? Tidigast att testa på måndag nästa gång ;)

Jag ska försöka låta bli👍 men det kommer bli svårt 😅😅
  • gladloppa

Känns helt overkligt att skriva detta men idag kom ett tydligt plus - jag är gravid med min andra bebis🥺😭❤️
    lycka till alla !!!
  • Syskonförsök

Grattis!!!❤️

gladloppa skrev 2023-06-25 08:04:45 följande:
    Känns helt overkligt att skriva detta men idag kom ett tydligt plus - jag är gravid med min andra bebis🥺😭❤️
    lycka till alla !!!
  • gladloppa
    Syskonförsök skrev 2023-06-25 08:10:53 följande:

Grattis!!!❤️

Tack!!! Hoppas ditt plus kommer snart med❤️
  • Alvedon83
    gladloppa skrev 2023-06-25 08:04:45 följande:
    lycka till alla !!!
    Grattis! 🤩
  • Mitchelina
    Alvedon83 skrev 2023-06-25 08:51:46 följande:

Hur många är vi kvar i tråden som väntar på bim till veckan? 

Jag är på bim+1 idag men vågar inte testa förrns nästa vecka om mensen nu inte dyker upp :)
  • Syskonförsök

Jag har bim tisdag, tempen droppade idag på äl+12 som den brukar innan mens så jag tror jag ger upp detta försök. Ni kommer inte se mig i juli tråden då jag kommer ha bim i augusti nästa gång men även tar en paus nu under kommande fyra veckors semester från allt vad äl tester och temp heter! :) lycka till alla!

• Sally101
    Alvedon83 skrev 2023-06-25 08:51:46 följande:

Hur många är vi kvar i tråden som väntar på bim till veckan? 

Jag är kvar! Väntar otåligt här och tar tester var och varannan dag ???? tog ett "testa tidigt" cb nu på morgonen, och vet inte om jag börjat önska mig streck så mycket att jag ser i syne men de andra testerna jag tagit (både cb och rfsu) har jag tydligt tänkt/känt att nej det är negativt. Vad tror ni? (Väldigt väldigt svagt isåfall )

Hur går det för dig alvedon83? 
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 10:39:53 följande:
    Jag är kvar! Väntar otåligt här och tar tester var och varannan dag ???? tog ett "testa tidigt" cb nu på morgonen, och vet inte om jag börjat önska mig streck så mycket att jag ser i syne men de andra testerna jag tagit (både cb och rfsu) har jag tydligt tänkt/känt att nej det är negativt. Vad tror ni? (Väldigt väldigt svagt isåfall )

Hur går det för dig alvedon83? 
    Ja, kanske jag anar ett streck på din bild? Svårt att säga och jag har inte världens bästa syn heller. Håller tummar på starkare steck snart! 

Själv går det inget vidare, negativt test imorse, bim på tisdag. Som jag stirrar på testen och tror mig se streck som inte finns, knasigt. 

Svar på tråden BIM Juni 2023