BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
åh vad trist! Jag testade aldrig igår, ska testa snart nu om jag vågar. Min graf är fantastiskt fin men jag har ändå en gnagande känsla av att jag återigen kommer bli besviken när jag testar så jag drar mig lite för att testa!
Ja, andra försöket sedan missfall för mig men de första plusset tog 11 försök?
jag testade med ett testa tidigt babyplan och ser ett svaaaaaaaagt streck men inte tillräckligt för att skrika jippy! Provar igen imorgon!
Vet inte ens om de syns här men här är bild :)
Vet inte ens om de syns här men här är bild :)
tyvärr inget tidigt digitalt!! Och tog ett RFSU vanligt med där strecket inte syns så tror de är för tidigt för ett digitalt med känslighet 25. Kanske drar och köper ultratidigt dock? haha de är så svårt att tro på förrän en ser ?gravid? i text. Rädd att de är spök annars ju.
tyvärr inget tidigt digitalt!! Och tog ett RFSU vanligt med där strecket inte syns så tror de är för tidigt för ett digitalt med känslighet 25. Kanske drar och köper ultratidigt dock? haha de är så svårt att tro på förrän en ser ?gravid? i text. Rädd att de är spök annars ju.
Jag ser tyvärr inget streck på den bilden syskonförsök. men det kan ju vara pga att bilden blir i dålig kvalitet. När har du BIM? Jag själv har BIM idag och tempen sjönk imorse så nu väntar jag bara in mensen tyvärr..
Hah nej jag ser inte ens något själv när jag uppdaterade familjeliv, de var som första kvaliten jag la upp som troligen bär såg försvann. Spännande. kan prova en annan Bara för skojs skull
Jag ser tyvärr inget streck på den bilden syskonförsök. men det kan ju vara pga att bilden blir i dålig kvalitet. När har du BIM? Jag själv har BIM idag och tempen sjönk imorse så nu väntar jag bara in mensen tyvärr..
Hah nej jag ser inte ens något själv när jag uppdaterade familjeliv, de var som första kvaliten jag la upp som troligen bär såg försvann. Spännande. kan prova en annan Bara för skojs skull
Bim är tisdag! med dottern plussade jag med dessa test lite tydligare äl+10 och idag är det äl+11. kan såklart skilja sig graviditet till graviditet. Senast jag var gravid som blev missfall syntes det på dessa först äl+12? litar inte på de förrän jag ser ?gravid? på ett digitalt så ingen fara för er som säger ni inte ser det! Får se om jag inte åker iväg snart och köper två tidiga digitala, ett att ta nu och ett att spara om de inte syns och ta om någon dag isf! :) trist att säga till maken att ?de kanske är något men kanske inte? hahah.