• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Alvedon83
    Mitchelina skrev 2023-06-25 09:13:56 följande:
    Jag är på bim+1 idag men vågar inte testa förrns nästa vecka om mensen nu inte dyker upp :)
    Att du klarar att vänta, duktigt! Hoppas på plus, låter ju lovande med bim+1 utan mens😊
  • barnlängtan89

Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså. 

Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas. 

• Malu84

Jag har nog bim Torsdag , men allt känns som vanligt så jag tror inte på denna gången heller . 

• Alvedon83
    barnlängtan89 skrev 2023-06-25 12:16:44 följande:

Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså. 

Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas. 

Va tråkigt, beklagar😓
  • Sally101
    barnlängtan89 skrev 2023-06-25 12:16:44 följande:

Tråkigt Rynkar på näsan håller både tummar och tår för dig framåt Hjärta
  • Sally101
    Alvedon83 skrev 2023-06-25 10:58:36 följande:
    Ja, kanske jag anar ett streck på din bild? Svårt att säga och jag har inte världens bästa syn heller. Håller tummar på starkare steck snart! 

Själv går det inget vidare, negativt test imorse, bim på tisdag. Som jag stirrar på testen och tror mig se streck som inte finns, knasigt. 

Okej, ja om bara tiden (bara för nu) kunde gå lite snabbare (eller hcg:et öka snabbare). Vi får hålla oss sysselsatta! När har du bim?
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 13:06:17 följande:
    Okej, ja om bara tiden (bara för nu) kunde gå lite snabbare (eller hcg:et öka snabbare). Vi får hålla oss sysselsatta! När har du bim?
    Bim var på tisdag, mensen kom idag istället😓
  • Allie27

Efter en sen medicinsk abort I april har inte mensen kommit igång ännu. Haft ont i brösten flera dagar och molvärk, tog ett test imorse och plussade idag. Så jag hoppar in här i tråden :) 

• Sally101
    Alvedon83 skrev 2023-06-25 13:37:29 följande:
    Bim var på tisdag, mensen kom idag istället😓
     Okej, nej vad tråkigt Gråter jag hoppas nästa äl går bättre Hjärta fick en brunrosa flytning nu på kvällen, hoppas nidblödning. Är idag äl+15 eller äl+11 beroende på app.
Svar på tråden BIM Juni 2023