BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Jaha där kom mensen två dagar för tidigt😓
Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså.
Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas.
Jag har nog bim Torsdag , men allt känns som vanligt så jag tror inte på denna gången heller .
Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså.
Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas.
Efter en sen medicinsk abort I april har inte mensen kommit igång ännu. Haft ont i brösten flera dagar och molvärk, tog ett test imorse och plussade idag. Så jag hoppar in här i tråden :)