• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Janbo
    Jennjenn91 skrev 2023-08-20 11:08:54 följande:
    Wooow grattis grattis!! Jag är på äl+8 så ingen bim än på ett tag hoppas jag :)
    Tack! Har dock precis haft en kemisk grav så försöker ha is i magen.. Jag plussade igår på äl+10 så snart vet du kanske också 😅 När tänker du testa?
  • cutepenguin
    Janbo skrev 2023-08-20 11:14:15 följande:

Tack 💕 Försöker hålla hoppet uppe men det pendlar hela tiden.
    Då tror jag att jag fattar 😅 så befruktning sker vecka 2-3 men Clearblu räknar de faktiska dagarna från själva befruktningen?  

Känner du något särskilt i kroppen nu?

Jag förstår det! Håller tummarna att det går hela vägen den här gången 🥰 Precis, det stämmer! 😁👍🏼 Lite förvirrande kan jag tycka haha. 

Började få ömma bröst igår och har det fortfarande idag, och mer trött (kroppen känns sååå seg) senaste 2 dagarna. Gasig. Så frustrerande att allt även kan vara tecken på mens, men vi får se! Får jag mens kommer den förmodligen imorgon, men senast på tisdag. Funderar på att testa på onsdag som tidigast om inte mensen dykt upp 👍🏼 Då är jag på ÄL+12.

• Jennjenn91
    Janbo: jag förstår. fast nej, jag har aldrig gått igenom något sånt men vet allt om ångest och hjärnspöken 😅  Hoppas du finner dig i att du ska ha en bebis! Men det gör man väl inte förrän v. 13 och knappt då haha.
    Jag köpte faktiskt test På nätet idag så det bör väl komma i blrjan på veckan.
    tänkte testa på onsdag, blir väl äl+11 då. spännande!

cutepenguin: Åh då testar vi kanske samma dag! Känner ingen förändring i brösten men jag är så jätte trött och ganska gasig här med.
  • Syskonförsök

Jag trodde absolut de var något med så här fin graf! Plus att jag från igår blivit mer och mer illamående plus ömma bröst. men testen ljuger ju inte så de är väl bara pms 🥲 och även om en KAN plussa senare så tror jag ändå de borde synts nu. 

men grattis till dig ❤️

Janbo skrev 2023-08-20 09:48:44 följande:
    Nu är jag inte proffs på tempning men det känns ju lite för bra att ha en sådan temp men inte vara gravid? Varför tempar man egentligen om kurvan ser rätt ut men ändå är det inget?

Skickar massa pepp till dig ❤️ Och en vecka i Grekland gör inte bara gott för kropp och själ utan tiden till äl går snabbare 😎
  • babybel95
    Janbo skrev 2023-08-20 10:09:36 följande:
    Jag blödde i 5-6 dagar, rejält och hade mycket ondare än vid mens. Blödningen kom på bim. Hann inte ha en vanlig mens efter..
    Tacl för att du delar med dig & grattis till ditt plus!💕
    jag är nu på dag 3 och blöder nästan inget alls längre. Har heller inte haft ont men det har jag iofs nästan aldrig vid mens efter barn? Hoppas jag slipper vanlig mens efter också
  • Anonym (Stinaa)

Först idag bekräftade FF ägglossning, trodde först inte att jag skulle få den bekräftaf eftersom tempen har varit så instabil. Dock haft väldigt mycket mer molvärk än vad jag brukar efter positivt äl-test och mer gasig vilket jag aldrig är annars 😅 beräknad bim den 28/8, förra försöket kom mensen en vecka tidigare så vi får se.

Är inte tempen väldigt låg dock, ökar långsamt? Vad kan det bero på? Tidigare cyklar har den ökat snabbare
  • Mololo

grattis alla som plussat. 

Jag är på Äl+ 9 eller 10 i morgon.. är så sugen på att ta ett test då men känns lite tidigt.. 😬

• Lele88
    Syskonförsök - Det är ju egentligen inte kört förrän mensen dyker upp. Jag fick mitt plus först på bim+2 med dottern. Fick negativt bim-2 och trodde det vart kört, men tog ett test till när mensen aldrig dök upp. Hoppas på det bästa för dig 🤗
  • Syskonförsök

Tack, hoppas det vänder så för mig med! det är ju så jobbigt när en försöker och försöker och en sån här graf fick upp mina förhoppningar alldeles för mycket 🥲 

Lele88 skrev 2023-08-20 14:59:52 följande:
    Syskonförsök - Det är ju egentligen inte kört förrän mensen dyker upp. Jag fick mitt plus först på bim+2 med dottern. Fick negativt bim-2 och trodde det vart kört, men tog ett test till när mensen aldrig dök upp. Hoppas på det bästa för dig 🤗
  • cutepenguin
    Mololo skrev 2023-08-20 14:32:32 följande:

grattis alla som plussat. 

Jag är på Äl+ 9 eller 10 i morgon.. är så sugen på att ta ett test då men känns lite tidigt.. 😬

Samma här 😅 Har även BIM imorgon (möjligtvis tisdag) då jag har kort lutealfas.. Vet inte vad som skulle göra mig minst besviken: riskera att få negativt eller bara se om mensen dyker upp 😂 

Svar på tråden BIM Augusti 2023