BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Tack 💕 Försöker hålla hoppet uppe men det pendlar hela tiden.
Då tror jag att jag fattar 😅 så befruktning sker vecka 2-3 men Clearblu räknar de faktiska dagarna från själva befruktningen?
Känner du något särskilt i kroppen nu?
Jag förstår det! Håller tummarna att det går hela vägen den här gången 🥰 Precis, det stämmer! 😁👍🏼 Lite förvirrande kan jag tycka haha.
Började få ömma bröst igår och har det fortfarande idag, och mer trött (kroppen känns sååå seg) senaste 2 dagarna. Gasig. Så frustrerande att allt även kan vara tecken på mens, men vi får se! Får jag mens kommer den förmodligen imorgon, men senast på tisdag. Funderar på att testa på onsdag som tidigast om inte mensen dykt upp 👍🏼 Då är jag på ÄL+12.
Jag trodde absolut de var något med så här fin graf! Plus att jag från igår blivit mer och mer illamående plus ömma bröst. men testen ljuger ju inte så de är väl bara pms 🥲 och även om en KAN plussa senare så tror jag ändå de borde synts nu.
men grattis till dig ❤️
grattis alla som plussat.
Jag är på Äl+ 9 eller 10 i morgon.. är så sugen på att ta ett test då men känns lite tidigt.. 😬
Tack, hoppas det vänder så för mig med! det är ju så jobbigt när en försöker och försöker och en sån här graf fick upp mina förhoppningar alldeles för mycket 🥲
grattis alla som plussat.
Jag är på Äl+ 9 eller 10 i morgon.. är så sugen på att ta ett test då men känns lite tidigt.. 😬
Samma här 😅 Har även BIM imorgon (möjligtvis tisdag) då jag har kort lutealfas.. Vet inte vad som skulle göra mig minst besviken: riskera att få negativt eller bara se om mensen dyker upp 😂