• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (Syskon)

Jag går mest nu o väntar på mensen men den vill inte dyka upp 😮?💨 är på CD32 nu och jag bara väntar o väntar. Har graviditetskollens test hemma o de är så blanka att de inte ens finns ett spökstreck. Så när vill mensen dyka upp.. 

• condii
    Anonym (Syskon) skrev 2023-08-22 22:20:50 följande:

Jag går mest nu o väntar på mensen men den vill inte dyka upp 😮?💨 är på CD32 nu och jag bara väntar o väntar. Har graviditetskollens test hemma o de är så blanka att de inte ens finns ett spökstreck. Så när vill mensen dyka upp.. 

När har du BIM? :)
  • Natalina1451

Imorse kom blodet 😭 tror missfallet är ett faktum men sitter på gynakuten och hoppas de är villig o göra ett ultraljud för o få det bekräftat.. 

spelar Ingen roll hur många missfall/blödningar vid graviditet man har besvikelsen är lika stor varje gång ändå. Trodde jag var beredd på detta men asså fan

• Janbo
    Natalina1451 skrev 2023-08-23 11:00:23 följande:

Imorse kom blodet 😭 tror missfallet är ett faktum men sitter på gynakuten och hoppas de är villig o göra ett ultraljud för o få det bekräftat.. 

spelar Ingen roll hur många missfall/blödningar vid graviditet man har besvikelsen är lika stor varje gång ändå. Trodde jag var beredd på detta men asså fan

Åh jag beklagar så ❤️
  • Natalina1451
    Janbo skrev 2023-08-23 11:20:08 följande:
    Åh jag beklagar så ❤️
    Tack, känns så jävla sugit. bokstavligen som att livet rinner ur en 😭

fick ett ultraljud och läkaren kunde inte ge något besked tyvärr. hon tyckte fortfarande att det var för tidigt för att se ett hjärtslag, fostret mätte till 5+2. men tappen var stängd och allt såg normalt ut, trots att det rann blod från ett stort hematom som var i livmodern brevid hinnesäcken. Så vi får vänta och se helt enkelt om det kommer ut eller om det stannar kvar där.

att tappen var stängd kunde vara ett gott tecken men den kan ju också öppna sig senare.. 

fick inget blodprov för o mäta hcg då läkaren menade att det inte alltid stämmer och kan ge falska förhoppningar i onödan. Tiden kommer visa hur det ligger till. Så alla får gärna hålla tummarna för oss till den 5/9 då jag har en ny tid inbokad för uppföljning 🤞🏻
  • Anonym (Stinaa)
    Natalina1451 skrev 2023-08-23 13:57:03 följande:

fick ett ultraljud och läkaren kunde inte ge något besked tyvärr. hon tyckte fortfarande att det var för tidigt för att se ett hjärtslag, fostret mätte till 5+2. men tappen var stängd och allt såg normalt ut, trots att det rann blod från ett stort hematom som var i livmodern brevid hinnesäcken. Så vi får vänta och se helt enkelt om det kommer ut eller om det stannar kvar där.

att tappen var stängd kunde vara ett gott tecken men den kan ju också öppna sig senare.. 

fick inget blodprov för o mäta hcg då läkaren menade att det inte alltid stämmer och kan ge falska förhoppningar i onödan. Tiden kommer visa hur det ligger till. Så alla får gärna hålla tummarna för oss till den 5/9 då jag har en ny tid inbokad för uppföljning 🤞🏻
    Håller alla tummar o tår här! ❤️❤️❤️ Du är stark! ❤️❤️❤️
  • Nomen123

En tuff väntan ❤️ håller tummarna och tår för att det lilla stannar kvar ❤️
  • cutepenguin

För min del kom mensen inatt.. Så besviken. Men men, försök nr 1 efter MA så är mest otålig 😂 Nya tag! 

• Sanlin90

Jag kommer ju få gå över till septembertråden men tänkte bara berätta sedan sist, jag fick en kraftig blödning fredag lördag förra veckan (cd 16-17 men logga det som mens)sen lite spottings söndag sen va det lungt men igår ökade flytningarna och jag har fortsatt med inositol idag har jag MASSOR äggviteflytningar och ganska rejäl molvärk (som senast när jag fick älnförnca ett år sedan!!) så jag hoppas den kommer vilken dag som, jag har som sagt drömt mycket om att jag föder barn 19de maj, min vän fyllde år då men hon tog livet av sig strax efter min dotter föddes och lämnade två pojkar och en flicka efter sig :?(

• Jennjenn91

Vi alla håller på dig och hoppas innerligt att du får ett härligt besked på din uppföljning!
Svar på tråden BIM Augusti 2023