BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Mololo och cutepenguin- testa säger jag😍
Ni som tempar och har plussat, kan ni inte dela era grafer? 🤩

Samma här 😅 Har även BIM imorgon (möjligtvis tisdag) då jag har kort lutealfas.. Vet inte vad som skulle göra mig minst besviken: riskera att få negativt eller bara se om mensen dyker upp 😂
Nej, får se hur jag gör. Imorgon ska jag upp extremt tidigt så blir test tidigast tisdag om inte mensen dykt upp. Men ska nog försöka hålla mig till onsdag ändå.. 😅 Så svårt!
När jag blev gravid (slutade i MA) i april/maj hade jag och sambon haft sex en gång på hela månaden.. och det tog sig. Så nu när jag haft MA och en mens emellan vågar jag knappt hoppas på att det ska gå lika lätt igen även om vi haft sex betydligt mer 😅
Nej, får se hur jag gör. Imorgon ska jag upp extremt tidigt så blir test tidigast tisdag om inte mensen dykt upp. Men ska nog försöka hålla mig till onsdag ändå.. 😅 Så svårt!
När jag blev gravid (slutade i MA) i april/maj hade jag och sambon haft sex en gång på hela månaden.. och det tog sig. Så nu när jag haft MA och en mens emellan vågar jag knappt hoppas på att det ska gå lika lätt igen även om vi haft sex betydligt mer 😅
Mololo och cutepenguin- testa säger jag😍
Ja kanske, men har inte bim förrän på fredag så är ju lite tidigt. Och risken är att man bara blir besviken ändå.. 🙈
Ja det är märkligt att när jag blev gravid förra gången så prickade vi också bara in en gång, och jag var helt säker på att det var kört.. och sen nu denna omgång av försök så har vi lyckats pricka in typ tre gånger inom fyra dagar precis runt äl, och ändå har det inte blivit något plus än.. nästan lite komiskt det hela.. 🙄 vi har försökt aktivt sedan april/maj tror jag det är.
Spännande trend denna, när vi plussade hade vi också väldigt lite sex? är tricket kanske mindre sex?😅