• Anonym (R)

Han runkar bakom min rygg

Min sambo runkar bakom min rygg. Spelar ingen roll hur mycket jag gråter eller säger till. (kom på honom nyligen
    han har även pikat om min vikt. Vi ska skaffa barn men bli ju svårt när man inte ligger. vi har försökt två år snart och nu finns inget sexliv kvar. han tar även till porr ibland vilket gör att jag se svart!! vad göra?? 

• Svar på tråden Han runkar bakom min rygg
  • Anonym
    Dr Nail skrev 2023-12-05 21:42:40 följande:
    Exakt! Man lever upp till manlighetsnormen och knullar! Varje fredag! Även om man kräks inombords under tiden.
    Anonym skrev 2023-12-05 22:37:51 följande:
    kräks?
    Dr Nail skrev 2023-12-05 23:45:50 följande:
    Vem?
    Du

• Anonym (Mami)
    Anonym (Realist) skrev 2023-12-06 15:44:29 följande:
    Så du anser det är rätt av en kvinna att sätta ett barn till världen bara för kvinnans egen skull? För att stilla hennes egna känslor...

Jag förstår inte detta tankesätt då alla brukar säga att man alltid ska sätta barnets väl allra först.

Om man läser TS inledning och alla inlägg så får jag en mycket tydlig känsla av att TS vill skapa ett nytt liv allra mest för sin egen skull, för sina egna känslors skull.

Jag hoppas verkligen att jag missuppfattar både dig och TS.

Men om man läser er så är det inte möjligt undvika att uppfatta er så som jag beskriver.
    Adoptera? 
  • Anonym (Kvinna)

Det är ju faktiskt så att det är hans kuk och han har rätt att runka den om han vill.
    Förstår att du vill ha barn, men som någon skrev här känns det kanske inte så kul att ha sex bara för att göra ett barn. Sluta tjata om det. Har ni bestämt att ni ska ha barn behöver ni inte diskutera det mer. Kanske han får lusten tillbaka till dig .
    Apropå vikten, trivs du så ska det vara ok. Men, det är faktiskt ett faktum att övervikt kan påverka fertiliteten. Så det skadar kanske inte att gå ner lite. Troligen kommer fertilitetskliniken ta upp det också.
    Lycka till iaf!! Glad

• Anonym

Det  finns många barn som behöver fosterhem

• Anonym (M)

Det är hans kuk och han har rätt att göra vad han vill med den. Kanske stoppa den i någon annan rentav.

• Anonym (M)

Alltså dels så kanske han är otrogen.

• Anonym (N)
    Anonym (M) skrev 2023-12-06 20:24:01 följande:

Alltså dels så kanske han är otrogen.

Så bara för att han runkar (vilket han har rätt till) så är det synonymt med att han skulle vara otrogen? 
  • Anonym (M)
    Anonym (N) skrev 2023-12-06 20:31:25 följande:
    Så bara för att han runkar (vilket han har rätt till) så är det synonymt med att han skulle vara otrogen? 
    Han har väl lika mycket rätt att vara otrogen, om man ska resonera så. Han måste ju inte följa TS önskemål, han skiter ju i relationen på så sätt. Han bryr sig inte vad hon vill. Det var bara en gissning att han kanske är otrogen också.
  • Anonym (N)
    Anonym (M) skrev 2023-12-06 20:52:27 följande:
    Han har väl lika mycket rätt att vara otrogen, om man ska resonera så. Han måste ju inte följa TS önskemål, han skiter ju i relationen på så sätt. Han bryr sig inte vad hon vill. Det var bara en gissning att han kanske är otrogen också.
    Så enligt dig är det synonymt med att vara otrogen. Bra då vet vi det. 
  • Anonym (M)
    Anonym (N) skrev 2023-12-06 20:56:52 följande:
    Så enligt dig är det synonymt med att vara otrogen. Bra då vet vi det. 
    Va? nej jag kanske skrev att han är otrogen
Svar på tråden Han runkar bakom min rygg