• Anonym (R)

Han runkar bakom min rygg

Min sambo runkar bakom min rygg. Spelar ingen roll hur mycket jag gråter eller säger till. (kom på honom nyligen
    han har även pikat om min vikt. Vi ska skaffa barn men bli ju svårt när man inte ligger. vi har försökt två år snart och nu finns inget sexliv kvar. han tar även till porr ibland vilket gör att jag se svart!! vad göra?? 

• Svar på tråden Han runkar bakom min rygg
  • Anonym (M)
    Anonym (R) skrev 2023-12-05 21:20:10 följande:
    Tror man kan komma varandra närmre i och med ett barn 
    Och så har många trott före dig, men det stämmer inte. Du utsätter barnet för en tillvaro med problem. Problemen ska man lösa innan man skaffar barn.
  • Anonym (44)

Du dumpar fanskapet, har man en kvinna i huset så knullar man och inte drar runk stup i kvart 

• Dr Nail
    Anonym (44) skrev 2023-12-05 21:37:50 följande:

Du dumpar fanskapet, har man en kvinna i huset så knullar man och inte drar runk stup i kvart 

Exakt! Man lever upp till manlighetsnormen och knullar! Varje fredag! Även om man kräks inombords under tiden.
  • Anonym
    Dr Nail skrev 2023-12-05 21:42:40 följande:
    Exakt! Man lever upp till manlighetsnormen och knullar! Varje fredag! Även om man kräks inombords under tiden.
    kräks?
  • Anonym (R)
    Anonym (M) skrev 2023-12-05 21:28:55 följande:
    Och så har många trott före dig, men det stämmer inte. Du utsätter barnet för en tillvaro med problem. Problemen ska man lösa innan man skaffar barn.
    Jag börjar bli till åren och vill verkar inte gå genom hela livet och inte vara mamma. Han har sagt åtskilliga gånger att han är med på resan och det har gått flera år. Jag har bokat tid på en klinik där vi har tid om lite drygt två veckor. Som jag förstått det behöver man inte ha samlag för att det ska fungera. Gällande vårt kärleksliv kan jag bara hålla med flera här att när man är i relation bör man inte gå iväg i sin ensamhet och onanera istället. Jag har sagt till, kommit på honom, bönat och bett för att sedan komma på honom igen med bilder i telefon, surfplatta o dyl. Nu måste jag fundera i banor att huvudsaken är att jag får till ett barn. Jag är över 40
    år och har inga barn. 
  • Anonym (Realist)
    Anonym (R) skrev 2023-12-06 09:22:24 följande:
    Jag börjar bli till åren och vill verkar inte gå genom hela livet och inte vara mamma. Han har sagt åtskilliga gånger att han är med på resan och det har gått flera år. Jag har bokat tid på en klinik där vi har tid om lite drygt två veckor. Som jag förstått det behöver man inte ha samlag för att det ska fungera. Gällande vårt kärleksliv kan jag bara hålla med flera här att när man är i relation bör man inte gå iväg i sin ensamhet och onanera istället. Jag har sagt till, kommit på honom, bönat och bett för att sedan komma på honom igen med bilder i telefon, surfplatta o dyl. Nu måste jag fundera i banor att huvudsaken är att jag får till ett barn. Jag är över 40
    år och har inga barn. 
    Jag har berättat för dig varför han föredrar att onanera hellre än att ligga med dig.

Och med detta inlägg förtydligar du, och du bekräftar återigen, att jag med stor sannolikhet har rätt.

Han skulle förmodligen vilja ha ett kärleksliv med dig, eller han skulle åtminstone vilja ligga med dig.
    Men du vill ju inte ha något ömsesidigt kärleksliv.
    Du vill bara att han ska göra dig gravid.
    Det är inte att ha ett kärleksliv.

Du borde själv klara av att förstå att det skulle vara direkt olämpligt av dig att sätta ett barn till världen, ett nytt liv, under dina förutsättningar.
    Du är en vuxen människa och du borde klara att förstå att barnets väl, ett nytt liv, kommer långt före dina känslor, att barnets väl är långt mycket viktigare än att du har kommit på att du börjar känna dig till åren.
    Tänk på barnets väl, först och främst.
    (Sluta att bara tänka på dig själv och dina egna känslor!)
  • Anonym (Mami)

Skaffa barn SJÄLV 
    Blanda inte in ngn mansbebis som du måste dras med resten av livet

• Anonym (M)
    Anonym (Mami) skrev 2023-12-06 10:22:48 följande:

Skaffa barn SJÄLV 

Håller med. Om nu TS print ska ha barn så låt den åtminstone slippa den där sopan till far.
  • Anonym (Realist)
    Anonym (Mami) skrev 2023-12-06 10:22:48 följande:

Skaffa barn SJÄLV 

Så du anser det är rätt av en kvinna att sätta ett barn till världen bara för kvinnans egen skull? För att stilla hennes egna känslor...

Jag förstår inte detta tankesätt då alla brukar säga att man alltid ska sätta barnets väl allra först.

Om man läser TS inledning och alla inlägg så får jag en mycket tydlig känsla av att TS vill skapa ett nytt liv allra mest för sin egen skull, för sina egna känslors skull.

Jag hoppas verkligen att jag missuppfattar både dig och TS.

Men om man läser er så är det inte möjligt undvika att uppfatta er så som jag beskriver.
Svar på tråden Han runkar bakom min rygg