• Anonym (R)

Han runkar bakom min rygg

Min sambo runkar bakom min rygg. Spelar ingen roll hur mycket jag gråter eller säger till. (kom på honom nyligen
    han har även pikat om min vikt. Vi ska skaffa barn men bli ju svårt när man inte ligger. vi har försökt två år snart och nu finns inget sexliv kvar. han tar även till porr ibland vilket gör att jag se svart!! vad göra?? 

• Svar på tråden Han runkar bakom min rygg
  • Ms anybody

Jag tror alla killar runkar ibland vissa mer andra mindre men jo de gör de. Det är inget att bli upprörd över. Men om ni ska skaffa barn så får ni se till och logga lite mer speciellt runt ägglossningen. Så bara för for it! Skrattande Och nej han bör nog hålla tyst om din vikt om inte han är sugen på att bära ungen  själv i 9 månader och sen trycka ut den skrikande. Nä bara skoja men ber han hålla klaffen och sätt på dig så det blir någon unge istället för att klaga :D 

• Anonym (Hm)
    Anonym (M) skrev 2023-12-07 10:16:00 följande:
    Ja för då gör man ju ändå någonting gott. Det finns fler barn utan föräldrar i världen än det finns de som adopterar. 
    Adopterad här.

Så tänkte min adoptivmorsa med. Tyvärr ansåg hon sig vara så jävla god i kombination med psykiskt sjuk så det blev inte bra. Slutade med tortyr samt daglig misshandel och försök med sex av mig som 6 åring. 

Nej, de som adopterar endast för att stilla sina egna känslor samt anser sig göra en god gärning ska inte adoptera. 
    du missade nämligen det viktigaste... Att barnet behöver få och bli älskad. 

Inte på något psykos liknande sätt utan helt och rent genuint. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Hm) skrev 2023-12-15 01:41:43 följande:
    Adopterad här.

Så tänkte min adoptivmorsa med. Tyvärr ansåg hon sig vara så jävla god i kombination med psykiskt sjuk så det blev inte bra. Slutade med tortyr samt daglig misshandel och försök med sex av mig som 6 åring. 

Nej, de som adopterar endast för att stilla sina egna känslor samt anser sig göra en god gärning ska inte adoptera. 
    du missade nämligen det viktigaste... Att barnet behöver få och bli älskad. 

Inte på något psykos liknande sätt utan helt och rent genuint. 

Låter som ett extremfall

Sen har jag inte sagt att man ska göra det av anledningen att stilla sina känslor, vad det nu är för känslor du syftar på

• Anonym (M)
    Ascendere skrev 2023-12-15 01:48:02 följande:

Din sambo runkar och du gråter? Låter som ett kanonförhållande 

Osmaklig och nedvärderande kommentarer 

det här bidrar ingenting till diskussionen 
  • Anonym (R)

Nu har han börjat använda sig av porr med unga kvinnor i. Jag skäms. Sist vi skulle gå på ivf-kliniken, valde han att skylla på halsinfektion. Jag behöver fler tips på hur jag kan få igång kärlekslivet igen. Föreslå internetpaus? 

• Anonym (Schysst)
    Anonym (R) skrev 2024-01-03 18:03:15 följande:

Nu har han börjat använda sig av porr med unga kvinnor i. Jag skäms. Sist vi skulle gå på ivf-kliniken, valde han att skylla på halsinfektion. Jag behöver fler tips på hur jag kan få igång kärlekslivet igen. Föreslå internetpaus? 

Jasså, så en riktig livsnjutare är han också? 
  • Anonym (Schysst)

Nu har han börjat använda sig av porr med unga kvinnor i

Är det filmer med trånga och gosiga små teens? 
  • Anonym (N)

Varför är du fortfarande tillsammans med honom?

• Anonym

Men kasta ut skitstöveln!
  • Anonym (Runka)

Runkar han fortfarande "bakom din rygg"?

• Anonym (Jessica)

Men han är väl inget att satsa på. Snälla? Varför? 

Svar på tråden Han runkar bakom min rygg