• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 14:40:36 följande:

Man är inget svin för man är ärlig om otrohet. 

Så då anser du att jag inte heller är något svin?
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 14:41:33 följande:
    Så du har kollat dig då? Man behöver inte vara ett luder för att råka få en könssjukdom.
    Nej, jag har inte kollat mig 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 14:43:17 följande:
    Fast om du nu skäms, varför tycker du att snubben jag träffade är ett svin som berättade och var ärlig om att han varit otrogen? Du visar ju bara vad du egentligen tycker. Du tycker inte man ska berätta sånt. 
    Jag tycker att man är ett svin när man är otrogen
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 14:43:44 följande:
    Men ditt barn då? Det skiter du också i?
    Nej, mitt barn kommer få mycket Kärlek
  • Anonym (Fyfan)
    Moa22 skrev 2023-11-21 15:26:04 följande:
    Skulle inte kalla mig för egoist

Du är ju helt sjuk? du är otrogen flera gånger, både nykter och onykter, med din VÄNS kille, vill inte använda skydd eller prevmedel när du är otrogen, blir med barn och nu vill du inte ta konsekvenserna för det utan leva med ditt misstag hela livet. Klarar man av att se sitt barn resten av livet och inte ens ha tagit reda på vem pappan är, dessutom de den mannen ögonen och ljuga något så ofantligt som du gör. Då är man inget inget inget annat än egoist. Du sätter dig själv före ditt barn, före något annat. du är en fet otrogen lögnare som inte borde få ha barn. Du vet ju uppenbarligen inte ens vad ansvar är. Du vet uppenbarligen INTE det bästa för ditt barn. Du bryr dig bara om de bästa för dig. 

Hur okapabel du är att ens ta till dig något nån skriver.  

Usch. 

• Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 15:48:43 följande:

Du är ju helt sjuk? du är otrogen flera gånger, både nykter och onykter, med din VÄNS kille, vill inte använda skydd eller prevmedel när du är otrogen, blir med barn och nu vill du inte ta konsekvenserna för det utan leva med ditt misstag hela livet. Klarar man av att se sitt barn resten av livet och inte ens ha tagit reda på vem pappan är, dessutom de den mannen ögonen och ljuga något så ofantligt som du gör. Då är man inget inget inget annat än egoist. Du sätter dig själv före ditt barn, före något annat. du är en fet otrogen lögnare som inte borde få ha barn. Du vet ju uppenbarligen inte ens vad ansvar är. Du vet uppenbarligen INTE det bästa för ditt barn. Du bryr dig bara om de bästa för dig. 

Hur okapabel du är att ens ta till dig något nån skriver.  

Usch. 

Som jag har nämt tidigare så dömer jag mig själv för att vara ett svin lögnare. Det är inte kul att äcklas av sig själv mm om du tror det. Men förstår inte varför du kallar mig för fet? Jag är smal så kallar mig inte för saker jag inte är.

Som jag har nämt tidigare så kommer få all kärlek man kan önska
  • Goneril

Moa 22, här skälls friskt, jag vill inte upprepa de ord som yttrats, rena personangrepp. Jag försökte vara lite tröstande men du har inte kommenterat mitt inlägg. Världen går inte under.

• Moa22
    Goneril skrev 2023-11-21 16:23:43 följande:

Moa 22, här skälls friskt, jag vill inte upprepa de ord som yttrats, rena personangrepp. Jag försökte vara lite tröstande men du har inte kommenterat mitt inlägg. Världen går inte under.

Förlåt, måste totalt missat ditt tidigare inlägg. Tack för din vänlighet
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-21 00:15:08 följande:
    Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätt att kalla mig för äckel 
    Men vad pratar du om?
    Det är väl helt uppenbart för alla att du är ett jävla äckel, det är ju det du skriver i ts? 
    Tråden handlar ju om det och alla håller med, så varför protesterar du sen?

Och vad är det för "misstag" som du menar att "alla kan göra"? Det var det mest själv-ursäktande jag läst här på minst 8 timmar.
  • Anonym

Kan ts förklara hur det skulle skada om hon åkte ut då?

Varför bör du inte bli utkastad? Det vore väl ändå det rätta, så varför ska du undvika det? Jag förmodar att du själv anser att du borde åka ut rent objektivt eftersom du inser att det är du som gjort fel, så varför ska du undvika det?

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan