• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Djurvän03
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:31:21 följande:
    Jaha, och vad vill du ha sagt?
    Du säger hela tiden att du har gjort ett misstag, vilket inte är sant.
  • Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-21 17:25:36 följande:
    Extra jävla dumt att inte tänka på skydd. Men ni låg ju flera gånger. Var det också bara helt apropå?? 
     nej, i början var det så. Men sen fick vi ju bokning oss på hotell mm
  • Anonym (D)

Du kan ju knappast älska din sambo om du är upprepat otrogen? Den enda anledningen till att du vill dölja allt är för qtt rädda ditt eget skinn. Hade du älskat din sambo hade du
    1. Inte varit otrogen
    2. Varit ärlig mot honom vilket du inte är.

Du ljuger mot alla du påstår dig bry dig om. Så gör man inte mot folk man tycker om och har respekt för.

• Moa22
    Djurvän03 skrev 2023-11-21 17:40:32 följande:
    Du säger hela tiden att du har gjort ett misstag, vilket inte är sant.
    var inte mening att sätta mig i denna sitsen 
  • Anonym (Hmm)

Tydlig trolltråd! Att ni ens orkar slösa tid på att skriva här

• Moa22
    Anonym (D) skrev 2023-11-21 17:43:54 följande:

Du kan ju knappast älska din sambo om du är upprepat otrogen? Den enda anledningen till att du vill dölja allt är för qtt rädda ditt eget skinn. Hade du älskat din sambo hade du
    1. Inte varit otrogen
    2. Varit ärlig mot honom vilket du inte är.

Du ljuger mot alla du påstår dig bry dig om. Så gör man inte mot folk man tycker om och har respekt för.

Jag älskar honom jag har bara klantat till det. Jag vill bara inte behandlad som ett svin vilket kommer ske om sanningen kommer ut, dessutom blir folk sårade om sanningen kommer ut
  • Anonym (iskall)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:24:39 följande:
    Jag vet att dom skulle tycka att man är ett svin och min sambo skulle slänga ut mig. Min vän skulle bryta kontakten och förmodligen berätta för våra gemensamma vänner och dom skulle berätta att man har betett sig som ett äckel, svin mm. Just därför för allas bästa så är inte sanningen den bästa

abort är försent snar to h kommer inte ske
    Du behöver inte berätta...

Du behöver inte nödvändigtvis ens må dåligt allt för länge pga av att du gjort ett misstag...Ok ett misstag som fick konskvenser..

Men du är bara en människa...Och som människa så gör man misstag...Dom som aldrig gjort ett misstag i den här tråden..(alla präktiga i tråden)
    Kan ju kasta första stenen!

Alla gör misstag, och säger dom något annat så LJUGER dom...
    Men det känns väl skönt för vissa som själv haft en otrogen partner att skälla på dig, istället för på deras partner som varit otrogen...

Fortsätt att hålla dig iskall, bara...Tänk på att alla ljuger o gör fel, och gå vidare..
    Även om vissa TROR att dom själva eller att folk inte ljuger, så gör människor det, garanterat!.

Visst kan man vara ärlig om man gjort fel...Eller det är väl det bästa dom flesta ggr, men inte om man förstör livet för både en själv och flera andra "bara" för att få "lätta på samvetet" DET är ego däremot! Folk som bara måste vara ärliga för att dom själva ska må bra..

Tycker det visar på att du bryr sig om andra, när hon inte vill berätta..
  • Anonym (Suck)
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:21:25 följande:
    Men varför avslöja och såra? Det handlar inte om att ljuga utan man undanhåller bara
    Därför att du inte ger din sambo möjligheten att lämna dig och/eller förlåta.
  • Ordinär Man

Bäst blir det förstås resultatet när din blivande dotter, om tjugo år bestämmer sig för att gifta sig med ditt gamla knulls son .

Glad

• Moa22
    Ordinär Man skrev 2023-11-21 19:35:13 följande:

Bäst blir det förstås resultatet när din blivande dotter, om tjugo år bestämmer sig för att gifta sig med ditt gamla knulls son .

// Glad

Vi är ganska unga fortfarande och är inte säkert att det håller mellan min vän och killen. Om det tar slut mellan dom så kommer inte jag har någon kontakt med kille. Och då är chansen liten
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan