• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Anonym

Seriös fråga:
    Eftersom du själv säger att du är ett luder och äcklig och inte kan behålla trosorna på för någon alls - Varför inte skaffa ett sk öppet förhållande istället för att tycka dig ha rätten att förstöra andras liv?

Menar, det är ju möjligt att du faktiskt är född oföränderligt äcklig och har för avsikt att inte mura in dig. Vore det inte lösningen i så fall?
    Jag menar allvar.
    Då hade du inte behövt ta hela betydelsen ifrån andras liv. Det finns ju det som har det så och det verkar funka. Någon annan slipper då bli lurad.

För det är ju egentligen inte bara barnet du lurar sambon på utan även faktumet att han nog tror att du inte är äcklig utan håller dig till honom. Fick han välja sitt eget liv på sina premisser (utan att du skulle vara någon gud åt honom) så kanske han inte hade valt så.

• Anonym (iskall)
    Anonym skrev 2023-11-24 00:52:00 följande:
    Varför fortsätter du att skriva så dålig svenska även efter varg-incidenten?
    Dålig Svenska?  

Ok! Du får väl tycka vad du vill om min Svenska, men den här tråden handlar inte om Svenska språket...Eller? 

Sen var det den enda dåliga saken du kunde komma på...ha ha..Pateretiskt!  

Det brukar inträffa när folk på FL inte längre har något annat att komma med, att dom börjar klaga på svenskan..

Sen vet t.o.m barn att man inte väcker det DJUR som sover..
    Man kan säga Björn, Varg, Hund, Räv, osv...
    Det är ett ORDSPRÅK..och t.o.m barn förstår att björn kan betyda hund eller vilket djur som helst..

Tror du mig inte så kan jag länka..om du nu inte kan söka på google själv..Vilket du säkert inte kan eftersom du på allvar tror att det MÅSTE vara en björn...ha ha..
    Snacka om vem som är dum och äcklig--kalla inte TS dum/äcklig när du själv är dummare än ett sågspån!
  • Anonym (Suck)

Kommer vidhålla att TS är ett troll. Men om så inte är fallet tycker jag verkligen hjärtligt synd om TS sambo. 

En människa som går i tron att han blivit pappa, får föra sina gener vidare, något han är glad för. När sanningen kanske är en helt annan. TS chansar att det inte kommer komma fram på 50 år för att slippa känna sig obekväm.

Tänk om det kommer fram när TS sambo är 55-60. Tala om livstrauma det kan bli, då TS sambo då kanske aldrig får egna barn bara för TS agerande.

Det finns vita lögner, men en sån sak som föräldraskap är så genomruttet att ljuga om. 

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 05:26:45 följande:

Kommer vidhålla att TS är ett troll. Men om så inte är fallet tycker jag verkligen hjärtligt synd om TS sambo. 

En människa som går i tron att han blivit pappa, får föra sina gener vidare, något han är glad för. När sanningen kanske är en helt annan. TS chansar att det inte kommer komma fram på 50 år för att slippa känna sig obekväm.

Tänk om det kommer fram när TS sambo är 55-60. Tala om livstrauma det kan bli, då TS sambo då kanske aldrig får egna barn bara för TS agerande.

Det finns vita lögner, men en sån sak som föräldraskap är så genomruttet att ljuga om. 

Jag tror som du.
    Hade ts varit seriöst menad så hade hon inte gått på som hon gör.
    Det är rätt uppenbart nu att det bara är någon som sitter och garvar och försöker hålla provokationerna vid liv.
    Tyvärr lyckas hon, eller han kanske.
  • Anonym (J2)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 05:26:45 följande:

Jag är beredd att hålla med, så oerhört korkad kan ingen vara.
  • Anonym (Gbg)

Om tråden är seriös, varför svarar du inte riktigt på frågor? Varför kan du inte ens fundera kring det man skriver till dig? Varför söker du inte hjälp? Tror inte heller den är på riktigt 

• Anonym (J2)

Nu verkar det som ts har gett upp lekstugan..

• Anonym (iskall)
    Anonym (J2) skrev 2023-11-24 12:12:55 följande:

Nu verkar det som ts har gett upp lekstugan..

Ja, men då kan ju ni som aldriiiiiiiiiiiig någonsin ljuger själva, koppla av en liiiiiten stund tills nästa TS som skriver att hen har ljugit för sin partner..

Det spelar väl ingen som helst roll för er om denna TS är på riktigt eller inte, för ni verkar ju tro att ni är Jesus själva, som aldrig någonsin har ljugit..

Eller ännu dummare är ju att ni går och tror att era partner ALDRIG NÅGONSIN har ljugit för er!?

Ge er..Självklart har eran ev partner redan ljugit för er-om ni är äldre än 13 år iaf....Om än kanske bara vita lögner än så länge, men dom riktiga lögnerna kommer komma in erat ev förhållande förr eller senare..Var så säker!

Verkligheten är inte så som just DU och alla andra naiva här vill att den ska vara, den är så himla mycket värre än vad ni ens kan gissa er till. ha ha..
  • Anonym (Suck)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 19:01:56 följande:
    Ja, men då kan ju ni som aldriiiiiiiiiiiig någonsin ljuger själva, koppla av en liiiiiten stund tills nästa TS som skriver att hen har ljugit för sin partner..

Det spelar väl ingen som helst roll för er om denna TS är på riktigt eller inte, för ni verkar ju tro att ni är Jesus själva, som aldrig någonsin har ljugit..

Eller ännu dummare är ju att ni går och tror att era partner ALDRIG NÅGONSIN har ljugit för er!?

Ge er..Självklart har eran ev partner redan ljugit för er-om ni är äldre än 13 år iaf....Om än kanske bara vita lögner än så länge, men dom riktiga lögnerna kommer komma in erat ev förhållande förr eller senare..Var så säker!

Verkligheten är inte så som just DU och alla andra naiva här vill att den ska vara, den är så himla mycket värre än vad ni ens kan gissa er till. ha ha..
    Vad arg du är. Ta det lugnt.
  • Anonym (Gunnar)

herregud håller ni fortfarande på?

Att TS inte är seriös beror inte heller på scenariot utan hur tråden är utformad

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan