• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-23 15:07:32 följande:
    Hur då, du ska ju ändå vara tyst om det. Det är inte synd om dig.
    Klart det är.
    Anonym skrev 2023-11-23 15:26:31 följande:
    Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
    Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
    Moa22 skrev 2023-11-23 00:55:05 följande:
    För att jag inte vill behandlad som ett svinn och känna mig som ett äckel. jag hatar att bli straffad 

Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?

5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
    Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
    Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?

Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
    VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
    Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.
    Jag är inget luder så vem som helst är det inte.

så du menar att bara för att jag är ett äckel så är jag inte värd lika mycket som andra? Jag älskar min sambo och ska ge han mer kärlek. Men vissa saker behöver han inte veta.

Jag har ingen argument egentligen för att slippa konsekvenser, men vill slippa dom.

Har jag ingen ryggrad? skitsnack!
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-23 15:35:19 följande:
    Tillräckligt? Du lurar på din sambo ett falskt liv med en falskt familj men att höra det är tillräckligt straff för dig?

Såhär fungerar straff:
    Ett straff är tillräckligt när beteendet är ändrat. Det är det som är hela tanken med straff. Förhindra upprepning. Det är därför fängelsestraff är olika långa t ex. Ett straff är tillräckligt när det har fått effekt.
    Inte när det känns lite halvobehagligt. Du ångrar ju inte ens något och har INGA avsikter att förbåttra NÅGOT av det.

Men allvarligt:
    Spring ut och bli påsatt. Det kommer att kännas bättre. Någon vill ta i dig.
    Jag garanterar att ingen här dömer dig för det. Ingen förväntar sig mer, alla vet att du är en liten trastrosa. Om du använder det sätt som ligger närmast för dig för att känna dig bättre en gång till, så blir ingen förvånad. Allvar. Ta nån uteliggare, bara.

Som sagt ni säger att jag kommer få kitt straff för eller senare. vi får väl se. 

jag är inget luder som knullar med vem som helst 

• Moa22
    Anonym (J2) skrev 2023-11-23 22:15:08 följande:

Lögnare och otrogna är bland det värsta en person kan göra. Sen oempatisk, självgod på det, då kan man inte bli mycket sämre. Ingen man vill ta i med tång ens.

då vill du inte ta någon med tång då alla människor ljuger.
  • Anonym (iskall)
    Moa22 skrev 2023-11-23 22:32:38 följande:
    Precis..Ja alla människor ljuger...Och att dom som skrivit i denna tråd ens tror att dom själva är totalt oskyldiga till att någonsin ljuga..Säger mer om dom själva än dig,  hur naiva dom egentligen är..

Sen tror dom inte heller att deras partner ens skulle KUNNA ljuga för dom, när dom i verkligheten ljuger varje dag som alla människor!  Även om det oftast är sk "vita lögner" så borde dom kunna förstå att även deras partner ljuger, har ljugit eller det bästa, deras partner KOMMER garanterat ljuga med en så pass kontrollerande partner...

Om man inte kan erkänna det så ljuger man för sig själv,...

Bry dig inte om vad dessa personer som tror att dom är Jesus själv skriver..
  • Anonym (Carinata)

Du är ett luder med fasta kunder. Du ser! Jag har utökat ordförrådet. Impad? 

Med straff kommer, i normalt funtade människors, en insikt av vad de gjort för fel. Ett straff brukar få människan att tänka över sitt agerande, lära sig något av det. Göra om och göra rätt. Du har inte fattat eller kommit ens en mm i insikt om vad du sysslar med. Så jävla tragiskt. Hur ska du kunna uppfostra en liten med din etiska- och moralkompass totalt ur funktion. Stackars barn. Stackars din sambo. 

Egentligen skulle det vara rätt åt dig om det är den andre fähunden som är fader. Bara för att det skulle ställa till det ännu mer för dig. Det bästa med det är att din sambo kan vända dig ryggen och gå för att aldrig se tillbaka. 

Hur fan kan du se dig i spegeln? Huuuur rättfärdigar du ditt leverne? Hur får du något som är så jävla fel att bli rätt i ditt huvud? 

• Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-23 22:32:38 följande:
    Nej så är det inte. Du har tyvärr inte fått en bra uppfostran, det verkar ha gått snett på alla plan.
  • Moa22
    Anonym (Carinata) skrev 2023-11-23 23:59:40 följande:

Du är ett luder med fasta kunder. Du ser! Jag har utökat ordförrådet. Impad? 

Med straff kommer, i normalt funtade människors, en insikt av vad de gjort för fel. Ett straff brukar få människan att tänka över sitt agerande, lära sig något av det. Göra om och göra rätt. Du har inte fattat eller kommit ens en mm i insikt om vad du sysslar med. Så jävla tragiskt. Hur ska du kunna uppfostra en liten med din etiska- och moralkompass totalt ur funktion. Stackars barn. Stackars din sambo. 

Egentligen skulle det vara rätt åt dig om det är den andre fähunden som är fader. Bara för att det skulle ställa till det ännu mer för dig. Det bästa med det är att din sambo kan vända dig ryggen och gå för att aldrig se tillbaka. 

Hur fan kan du se dig i spegeln? Huuuur rättfärdigar du ditt leverne? Hur får du något som är så jävla fel att bli rätt i ditt huvud? 

moget? Nej. Sant? Nej, Förenodlingen är jag yngre än dig men betydligt mognare.

Tyvärr har har du inget att komma med
  • Moa22
    Anonym (J2) skrev 2023-11-24 00:04:09 följande:
    Nej så är det inte. Du har tyvärr inte fått en bra uppfostran, det verkar ha gått snett på alla plan.
    Min uppfostran är näst intill perfekt
  • Anonym

Moa22 skrev 2023-11-23 22:26:01 följande:

Klart det är.
    Anonym skrev 2023-11-23 15:26:31 följande:
    Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
    Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
    Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?

5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
    Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
    Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?

Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
    VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
    Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.
    Jag är inget luder så vem som helst är det inte.

så du menar att bara för att jag är ett äckel så är jag inte värd lika mycket som andra? Jag älskar min sambo och ska ge han mer kärlek. Men vissa saker behöver han inte veta.

Jag har ingen argument egentligen för att slippa konsekvenser, men vill slippa dom.

Har jag ingen ryggrad? skitsnack!

Luder har oerhört mycket större värde. De tar nämligen bara betalt och är väl förmodligen ärliga med det. Om jag såg okänt luder hålla på att drunkna så skulle jag göra något annat än att titta på. Om ett okänt luder låg på motorvägen så vore hon värd energin att väja med ratten.

Det är återigen DU som menar att du är ett äckel och saknar värde. Du har startat en lång tråd som bara handlar om just det. Du upprepar det hela tiden. Och jag ska inte käfta emot.

Det jag skrev var för övrigt att du bestämmer att det är ditt liv som är värt något och inte din sambos. Hans kan du bestämma att du ska lura bort. Hans är tydligen inte värt något.

Du anser ju att du bör slippa konsekvenser så någon liten anledning till det har du väl? Som sagt, varför ska just du vara ett historiskt undantag? Är du bättre än alla andra? Frälsare? Kommer du tillföra världen något stort?

Hur yttrar sig faktumet att du har någon ryggrad alls? Du visar ju gång på gång att du BARA är en könsöppning? Vad gör du som innebär att ha en ryggrad? Startar en lång jävla tråd om att du inte har det, eller? Hur visar den sig?
    För alla dessa sidor handlar ju om motsatsen?

Igen: VARFÖR har du slösat serverutrymme för en tråd som handlar om att du är bäst och har rätt i allt?
  • Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-23 17:58:08 följande:

Vad alla verkar upprörda av att TS har varit otrogen..

Wake up australia....Ni kan gå in och kolla i flera olika trådar här på FL om hur många det är som har eller har haft älskare eller älskarinnor...eller varit otrogna någon gång..

Hur många som helst finns det som är, har varit eller kommer vara otrogna, men det kanske är därför ni är så himla upprörda...För att eran egen man/fru/sambo är, har varit eller kommer vara otrogen, ha ha..

Ja, men det kommer dom flesta av er aldrig någonsin ens få reda på iaf!
    Inte ens om er partner ljuger er rakt upp i facet, så kommer ni inte veta det..

Så ligger det till i den verkliga världen, utanför eran "skyddade verkstad" ..

Man blir ALDRIG påkommen, OM man inte VILL bli påkommen! 
    Inte ens om man är gravid..

TS sambo kommer säkert skriva sig som pappa! Och då kommer dom aldrig ta något DNA prov...

Sen alla löjliga scenarier ni räknat upp som KAN hända..Låter ju bara patetiska.
    Som "tänk om ditt barn blir tillsammans med sitt halvsyskon"-då blir det incest?? (om den andra råkade vara pappan) 
    Ja den sannolikheten är ju jättestor...eller hur!?

Varför fortsätter du att skriva så dålig svenska även efter varg-incidenten?
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan