• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Anonym (Suck)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 03:56:47 följande:
    Jag är inte upprörd?  men däremot så njuter jag vekligen av att få spräcka din  patetitiska bubbla du måste ha vuxit upp med och ff vara i =   vilka idioter till föräldrar hade du egentligen?!

Där du och dina föräldrar, barn o wathever..går och TROR att ingen ljuger, och  det mest patetiska är att du ff tror på vad dina föräldrar sa när du var bebis, ha ha
    Du går o TROR att alla män talar sanning så fort dom öppnar käften..DET är naivt..

Är du verkligen så jäkla naiv, att du inte fattar att varenda människa ljuger och Speciellt dina män.. Pluttiluttan då..snyft..Nej det är inte ett dugg synd om dig!
    Om du klagar på folks stavningar så kan du fan i mig få tillbaka..Bitch!

Bäst du kollar mitt usla svenska språk, föressten, för DET verkar ju vara det viktigaste för just DIG som gillar att kontrollera dina EV män..hmm kallas inte såna som ni psykopater..JO det gör ni ju..

Men fortsätt och hålla på och kontrollera din ev partner, så har du snart ingen partner..Men det gör väl inget, för du kan ju svenska språket bäst av alla och det är ju det allra viktigaste i hela världen..
    Tldr.

Som sagt, varför ör du så arg?
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-26 05:02:27 följande:
    Tldr.

Som sagt, varför ör du så arg?
    Som jag skrev tidigare..Jag är inte arg.

Tycker bara ni är löjliga som drar upp hur NI tror att man skriver på svenska. när det inte handlar om det alls i den här tråden..Det är helt OT=Of Topic!
    Eller förstår ni inte att man inte ska skriva OT. over and over här?

Vill ni diskutera svenska språket så starta en egen tråd för det istället.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 06:06:03 följande:

Tycker bara ni är löjliga som drar upp hur NI tror att man skriver på svenska. när det inte handlar om det alls i den här tråden..Det är helt OT=Of Topic!

Jag har bara tagit upp att du låter väldigt arg i dina inlägg, och du går på med personpåhopp. Det har också anmälts.
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 01:51:46 följande:
    Jaså är det? Eller vill du bara härma en annan i tråden..Ja jag gissar på det..

Jag  brukar nästan alltid prata och skriva på engelska, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit svenska som en jäkla kratta..

Men jag trodde väl att alla kunde skriva här..Inte att man var tvungen att vara helsvensk för att få göra det..
    Men man lär sig nya saker om Svenskar dagligen..
    Många av er är inte spec trevliga mot folk från andra länder..

Eller är det här ditt lilla sjuka sätt att "glömma bort" att alla dina killar har varit eller kommer vara otrogna mot dig, för att du är så jäkla ful?

Bygg upp era jäkla självförtroenden, och sluta vara så löjligt kontrollerande, om ni nu skulle VILJA ha ett längre förhållande någon man någon gång i erat fattiga liv.
    Men lägg ner din surpuppa.
  • Anonym (Gbg)

Alla är inte otrogna. Alla ljuger inte. Bara för en del gör det så gör inte alla det. Jag kan tex inte ljuga ens om jag ätit godis eller inte. 

• Anonym (Gbg)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 06:06:03 följande:

Du kanske skulle försöka sova om nätterna istället för att sitta och kalla folk fula saker. Eller har du inget annat att göra.
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
    Förresten vet du ens vad en tattare är? Det är en som samlar skrot. Du är nog ute och cyklar nu.
  • Anonym (Gunnar)
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-26 10:57:13 följande:
    Men lägg ner din surpuppa.
    Vad sägs om att lägga ner att svaren i tråden med 13 minus och tillkommande konton som bara provocerar?
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (Gunnar) skrev 2023-11-26 11:02:15 följande:
    Vad sägs om att lägga ner att svaren i tråden med 13 minus och tillkommande konton som bara provocerar?
    Ska jag sluta svara honom eller vad menar du? Nja, jag ville det. 
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-26 11:00:10 följande:
    Förresten vet du ens vad en tattare är? Det är en som samlar skrot. Du är nog ute och cyklar nu.
    Nja, tattare var egentligen - förr - romer som blivit uppblandade med svenskar och slutat leva enligt den romerska kulturen, men ofta fortsatte leva kringresande ändå. Samla skrot var bara en sak de gjorde, de kunde även förtenna kopparkärl i gårdarna t.ex... och det förekom att de stal, och därför blev ordet "tattare" negativt laddat. De kändes ofta igen på att de var mörkare i färgerna än vanliga svenskar, på den tiden då vi knappast tagit emot några sydländska invandrare ännu. 
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan