• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Jag har råkat sätta mig i en sits som jag inte är stolt över. Jag vågar verkligen inte berätta att jag har vart otrogen för är rädd att min sambo kastar ut mig med huvudet före samt att det är med min väns kille som jag har klevet några ggr med. Nu är Jag gravid och det försent för abort, problemet är att jag inte vet vem pappan är. Denna sitsen är äcklig men jag kan inte ens berätta för min väns kille att jag är gravid för är rädd att han berättar. 

det är väl så att bebisen oftast liknar pappan i början? Om det är så så hoppas jag att det är min sambo som är pappan, jag älskar honom och han ser verkligen fram emot att bli pappa. Jag är så nervös så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag kanske aldrig behöva berätta att har vart otrogen?

• Svar på tråden Osäker på vem som är pappan
  • Anonym (J2)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 19:01:56 följande:
    Ja, men då kan ju ni som aldriiiiiiiiiiiig någonsin ljuger själva, koppla av en liiiiiten stund tills nästa TS som skriver att hen har ljugit för sin partner..

Det spelar väl ingen som helst roll för er om denna TS är på riktigt eller inte, för ni verkar ju tro att ni är Jesus själva, som aldrig någonsin har ljugit..

Eller ännu dummare är ju att ni går och tror att era partner ALDRIG NÅGONSIN har ljugit för er!?

Ge er..Självklart har eran ev partner redan ljugit för er-om ni är äldre än 13 år iaf....Om än kanske bara vita lögner än så länge, men dom riktiga lögnerna kommer komma in erat ev förhållande förr eller senare..Var så säker!

Verkligheten är inte så som just DU och alla andra naiva här vill att den ska vara, den är så himla mycket värre än vad ni ens kan gissa er till. ha ha..
    Du och TS är ju samma person som haft denna lekstuga
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 19:02:54 följande:
    Vad arg du är. Ta det lugnt.
    Jag är  inte arg..Förstår inte hur du ens kan läsa in att jag skulle vara arg,.. Tvärtom tycker jag att det bara är kul! Alla har ett val. Ingen tvingar väl stackars dig att vara tillsammans med en annan människa..Som ljuger..För det gör ALLA..

Så om du är tillsammans med någon överhuvudtaget, så HAR personen redan  ljugit för dig
    Eller är du verkligen så jäkla korkad att du inte fattar det..att alla ljuger..Men googla på det då så får du se..

Jag lever bara i verkligheten och där kan jag vara otrogen ena dagen och ligga med min man nästa dag, (även om min man inte varit otrogen hitills - , så KAN han ju vara det)

Jag vill förekomma dom ev problemen istället...Så om min man skulle säga att han har en ny, så kan jag säga, men vad bra, då har vi båda en kk..

Det är väl ändå bättre att ha realistiska förväntningar på sin partner/man/fru..än totalt orealistiska som du och massor av andra naiva töntar i den här tråden verkar ha..
  • Anonym (Gbg)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 22:33:21 följande:
    Jag är  inte arg..Förstår inte hur du ens kan läsa in att jag skulle vara arg,.. Tvärtom tycker jag att det bara är kul! Alla har ett val. Ingen tvingar väl stackars dig att vara tillsammans med en annan människa..Som ljuger..För det gör ALLA..

Så om du är tillsammans med någon överhuvudtaget, så HAR personen redan  ljugit för dig
    Eller är du verkligen så jäkla korkad att du inte fattar det..att alla ljuger..Men googla på det då så får du se..

Jag lever bara i verkligheten och där kan jag vara otrogen ena dagen och ligga med min man nästa dag, (även om min man inte varit otrogen hitills - , så KAN han ju vara det)

Jag vill förekomma dom ev problemen istället...Så om min man skulle säga att han har en ny, så kan jag säga, men vad bra, då har vi båda en kk..

Det är väl ändå bättre att ha realistiska förväntningar på sin partner/man/fru..än totalt orealistiska som du och massor av andra naiva töntar i den här tråden verkar ha..
    Nej alla gör inte det. 
  • Anonym (Suck)

Alls ljuger, men inte om stora saker som är livsavgörande.
  • Anonym (Mimmi)

Du har ett väldigt udda sätt att visa glädje på måste jag säga.
    Plus att du skriver som en kratta. Har du hört talas om interpunktion?
    Vet du hur versaler ska användas i skriven text? Om ja, varför skriver du inte korrekt?

Utöver det så ljuger inte alla, du tror det för att du själv har svårt att hålla dig till sanningen skulle jag tro.
    Och vem som är korkad då, ja det kan du fundera på.
  • Anonym (iskall)
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-11-25 11:18:58 följande:
    Du har ett väldigt udda sätt att visa glädje på måste jag säga.
    Plus att du skriver som en kratta. Har du hört talas om interpunktion?
    Vet du hur versaler ska användas i skriven text? Om ja, varför skriver du inte korrekt?

Utöver det så ljuger inte alla, du tror det för att du själv har svårt att hålla dig till sanningen skulle jag tro.
    Och vem som är korkad då, ja det kan du fundera på.
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
  • Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
    Varför är ovan skrivet på så dålig svenska?
  • Anonym (iskall)
    Anonym skrev 2023-11-25 23:19:13 följande:
    Varför är ovan skrivet på så dålig svenska?
    Jaså är det? Eller vill du bara härma en annan i tråden..Ja jag gissar på det..

Jag  brukar nästan alltid prata och skriva på engelska, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit svenska som en jäkla kratta..

Men jag trodde väl att alla kunde skriva här..Inte att man var tvungen att vara helsvensk för att få göra det..
    Men man lär sig nya saker om Svenskar dagligen..
    Många av er är inte spec trevliga mot folk från andra länder..

Eller är det här ditt lilla sjuka sätt att "glömma bort" att alla dina killar har varit eller kommer vara otrogna mot dig, för att du är så jäkla ful?

Bygg upp era jäkla självförtroenden, och sluta vara så löjligt kontrollerande, om ni nu skulle VILJA ha ett längre förhållande någon man någon gång i erat fattiga liv.
  • Anonym (Suck)

Anonym (iskall) skrev 2023-11-26 01:51:46 följande:
    Jaså är det? Eller vill du bara härma en annan i tråden..Ja jag gissar på det..

Jag  brukar nästan alltid prata och skriva på engelska, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit svenska som en jäkla kratta..

Men jag trodde väl att alla kunde skriva här..Inte att man var tvungen att vara helsvensk för att få göra det..
    Men man lär sig nya saker om Svenskar dagligen..
    Många av er är inte spec trevliga mot folk från andra länder..

Eller är det här ditt lilla sjuka sätt att "glömma bort" att alla dina killar har varit eller kommer vara otrogna mot dig, för att du är så jäkla ful?

Bygg upp era jäkla självförtroenden, och sluta vara så löjligt kontrollerande, om ni nu skulle VILJA ha ett längre förhållande någon man någon gång i erat fattiga liv.
    Det är mer att du låter så extremt upprörd och slänger in tramspåståenden som det fetade som gör att dina inlägg framstår som skrivna av en upprörd tonåring. Inte direkt debattmaterial.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan