Sanavd skrev 2024-05-17 21:05:26 följande:
Är också i v. 8 (7+1) och har också väldigt lite symptom! Eller alltså, knappt några.. är uppblåst men inga ömma bröst och inget illamående. Kan vara lite trött ibland men ibland superpigg. Konstigt det där. Vet lixom inte om jag ska vara tacksam för att jag tillhör den procenten som mår väldigt bra, eller om jag ska vara orolig. Pendlar mycket där emellan. Har mitt VUL först den 22/5 och kan knappt fokusera på något annat. Läst så många tråkiga meddelanden i olika forum senaste dagarna där gravida har fått MA så det är lixom det jag förväntar mig att se på VUL:et med tanke på bristen på symptom. Men, om 5 dagar vet jag..
Åh vad spännande, då är vi jättenära varandra! Jag ska på VUL den 21 maj 😊 Känner verkligen igen mig i oron, väldigt jobbigt nu dagarna innan ultraljudet... Tänker ofta på hur denna resa hade varit om jag blev gravid "naturligt" när vi började försöka för något år sedan. Då hade jag nog bara gått runt och varit lyckligt ovetandes om alla hemskheter som man läser om nu. Försöker leva så nu med, men det är svårt. Stort lycka till den 22! Det kommer gå jättebra ❤️