LinneaWookie skrev 2024-06-03 13:01:19 följande:
EFW:
Jag tror att FL har buggat ur hos mig. I telefonen dyker inga svar upp efter mitt sista i tråden för typ 2-3 dagar sedan, och i webbläsaren dyker allt upp men jag kan inte trycka "citera". Inget händer.
Får svara vanligt utan tagg.
Jo det går bra, men det går SÅ långsamt. Kan liksom inte visualisera att de ska gå eftersom det inte gick förra gången, och då kände jag mig liksom så hoppfull...
Men det finns inget annat att göra än att vänta.
Ska inte beställa tester förrän kanske 2 dagar innan BIM för jag orkar inte hålla på och smygtesta och så vet man inte om man testat för tidigt. Dock känns det nästan läskigare att testa på BIM för då vet man ju nästan att det är kört om det blir neg en gång 
Hur mår du, hur har det gått? 

Teknik? gör som den vill i bland 😂
Nej förstår att det känns segt, vi får hoppas tillsamman så gott det går. ❤️
Bra att vänta med att beställa tester. Jag tänker samma. Har bara digitalt hemma och det är ju så himla dyrt så testar ju inte med det i första taget 😅 Men som jag känner nu så beställer jag inga stickor alls, sist fick jag spottings två dagar innan testdag så tänker nog se om jag kan hålla mig tills dess.
Jag mår bra, pyret är på plats och jag har testdag den 16/6. Rent kliniskt så var detta mitt hittills bästa återförande och även andra omständigheter runt om kring gick i smidighetens tecken och det kändes så skönt.
I övrigt har jag ganska mycket att göra denna vecka och även nästa så hoppas på att kunna slå av tankarna från ruvande lite då och då.
Håller tummarna stenhårt för oss!!! ❤️😍