• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-19 10:17:25 följande:

ja det var jättetrist faktiskt, speciellt eftersom jag aldrig hade varit med om det innan och tänkte så solklart: yeees jag är gravid!!

men på ett sätt skönt att det hände så supertidigt förstås! 

jag har inte bestämt mig än...jobbar hemma imorgon så det vore ju ett perfekt tillfälle. får se om jag kan hålla mig!! du kör ett test?

Förstår din känsla av att det hände tidigt, tänker också att då vet man att det funkade iaf, även om det inte gick hela vägen?

Jag är lite orolig över att det ska ta lång tid denna gång, med sonen var jag 25år och är nu 32 så lite skillad är det ju haha!

Jag jobbar också hemma imorgon och ska ta ett testa tidigt test tänkte jag. Jag känner mig väldigt svag i mina ben & frusen inget annat, känner du något?
  • ems1991

Denna månaden har jag inte tagit något Äl test alls utan vi har myst på varannan dag ända tills jag insåg att ägglossningen måste vara över. Hade exakt samma symtom som alla andra cykler på exakt samma dagar som det alltid brukar vara med mensvärk och äggviteflytning. Bim på torsdag så är väl bara att vänta och se då. Annars har jag inga andra symtom än vad jag brukar Glad

• Anonym (Syskonsförsök)
    ems1991 skrev 2024-02-19 12:13:55 följande:

Denna månaden har jag inte tagit något Äl test alls utan vi har myst på varannan dag ända tills jag insåg att ägglossningen måste vara över. Hade exakt samma symtom som alla andra cykler på exakt samma dagar som det alltid brukar vara med mensvärk och äggviteflytning. Bim på torsdag så är väl bara att vänta och se då. Annars har jag inga andra symtom än vad jag brukar Glad

har du tagit några graviditetstest ännu?
  • Anonym (Goldie)

Grattis alla ni som är gravida, bästa känslan! ❤

Jag och min man har försökt lite av och till att få en liten sladdis. Får se om vi lyckas snart. Hade BIM igår om min cykel ska följa det mönster den haft senaste tiden, men man vet aldrig, rätt var det är kan min kropp skjuta fram ägglossningen och mensen och jag har inte haft så bra koll på kroppens signaler  sista tiden 😅

Någon som haft noll symtom kring BIM men som ändå visat sig vara gravid? Tror inte jag känner ett skvatt på att varken mens eller graviditet är på gång. 

• Juvellampa

Goldie:

Har du tagit test om.bim var igår? :)

Syskonförsök:

Jag blev peppad på att trsta imorgon nu också, skönt att slippa göra på jobbet eller supertidigt på morgonen!

• Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-19 17:03:16 följande:

Goldie:

Syskonförsök:

Jag blev peppad på att trsta imorgon nu också, skönt att slippa göra på jobbet eller supertidigt på morgonen!

Ja men ellerhur! Ska du ta ett vanligt test eller testa tidigt test?
    Jag kör ett testa tidigt och tänker att om den visar negativt så är det nog rätt kört denna gång med. 
  • Juvellampa

Syskonförsök:

Har cb testa tidigt och rfsu-stickor. Gillar rfsu så kör nog ett sånt även fast de e 25 hcg på det! Så spännande...

32 år är förresten ingenting apropå det du skrev förut :), även om man kan känna så! 

• Anonym (Goldie)
    Juvellampa skrev 2024-02-19 17:03:16 följande:

Goldie:

Syskonförsök:

Nä jag har inte det 🙈 Jag avvaktar och ser om mensen dyker upp, ibland kan den ju komma lite sent. Har inga test hemma heller men beställde ikväll. Kan va bra å ha tänkte jag 😏

Har du passerat BIM? 
  • Anonym (Bebis2024)

Nu var det min tur att plussa. Så lycklig! 

Svar på tråden BIM februari 2024