• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Juvellampa

Jag testade imorse och blev så HIMLA förvånad av plus på rfsu o cb testa tidigt. Äl+11 idag. Hoppas det stannar och inte blir kemisk grav. som förra månaden.

Syskonsförsök: har du testat? HjärtaKaffe

• Juvellampa

Har alltså inte haft några symtom över huvud taget att tala om! Imorse dock lätt illamående men kan ha berott på att jag är jätteförkyld

• Cececilia
    Juvellampa skrev 2024-02-20 07:51:46 följande:

Har alltså inte haft några symtom över huvud taget att tala om! Imorse dock lätt illamående men kan ha berott på att jag är jätteförkyld

Grattis 🥳 Jag hade samma, inga symtom som gjorde att jag trodde att det var månaden det skulle dyka upp två streck 😍
    Anonym (Bebis2024) skrev 2024-02-20 06:33:18 följande:

Nu var det min tur att plussa. Så lycklig! 

Grattis 🥳
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-20 07:50:42 följande:

Jag testade imorse och blev så HIMLA förvånad av plus på rfsu o cb testa tidigt. Äl+11 idag. Hoppas det stannar och inte blir kemisk grav. som förra månaden.

Syskonsförsök: har du testat? HjärtaKaffe

Stort grattis vännen! Så kul och hoppas pyret vill stanna denna gång.

Själv testade jag negativt med ett testa tidigt test så det är nog kört denna månaden, känner ingenting alls. 
  • Juvellampa

Åh, men tänk ändå att det är supertidigt ännu! Vissa syns det ju för nästan direkt inpå bim eller strax efter bim också Hjärta

ja jag hoppas så sååå att det stannar och fortsätter utvecklas. har ju inte ens kommit till bim än så vågar inte ropa hej alls! men förra månaden fick jag knappt synligt på rfsu vid tiden för bim, och nu är det redan synligt på rfsu på äl+ så har en bättre känsla nu, även om mycket kan hända förstås.

• Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-20 10:28:24 följande:

Åh, men tänk ändå att det är supertidigt ännu! Vissa syns det ju för nästan direkt inpå bim eller strax efter bim också Hjärta

ja jag hoppas så sååå att det stannar och fortsätter utvecklas. har ju inte ens kommit till bim än så vågar inte ropa hej alls! men förra månaden fick jag knappt synligt på rfsu vid tiden för bim, och nu är det redan synligt på rfsu på äl+ så har en bättre känsla nu, även om mycket kan hända förstås.

Jag tänker att med sonen plussade jag redan vid äl+9/10 på ett vanligt test och detta var ett testa tidigt så känns inte alls hoppfullt så lite ledsen är jag. Däremot fick vi glädjande nyheter från min mans syster som har gjort IVF och skulle testa idag, hon testade positivt och du testa positivt så man får glädjas åt det iaf :)

JA, jag håller alla tummar för dig, du får testa varje dag och förhoppningsvis ökar det, tempar du något? :) 
  • Anonym (Goldie)

Men stort grattis till era plus tjejjer 😍

BIM + 2 här och ingen mens alls i sikte, inga symtom på nånting men läser att fler haft noll symtom och ändå visat sig vara gravida sedan så kanske, kanske. Blir dock förvånad om vi skulle lyckats denna cykel, inte fått till det så ofta och vet ärligt talat inte alls när ÄL var 😅

Men roliga nyheter med fler plus i tråden! 

• Juvellampa

syskonsförsök: 

ja jag fattar hur du tänker <3 jag hejar så på dig, det gick ju fort med din första och det kommer gå hur bra som helst med tvåan också! men väntan på ALLT när man vill bli gravid är så lång: väntan till mens, väntan till äl, väntan från äl osv osv. så himla roligt för din mans syster!!! måste kännas helt otroligt för henne. jag träffade min vän i helgen som också gjort ivf och som nu satt med sin bebis i famnen. 

nej jag har aldrig tempat, men känns ju bra att ha koll på sin kroppstemp, häftigt! gör du? 

ja, jag hoppas det lilla quinoafröet, eller säkert ännu mindre haha, stannar och växer.

goldie:

har du testat något idag? det kanske bara visar sig lite senare för dig! om din mens inte har kommit! Ja, alltså det är verkligen helt galet att jag inte har känt något alls. under min kemiska grav förra månaden hade jag typ åtta tydliga graviditetssymtom haha. att det kan skilja sig så mkt från månad till månad bara?? känns nästan som jag har hittat på allt...

• Anonym (Goldie)
    Juvellampa skrev 2024-02-20 11:59:15 följande:

syskonsförsök: 

ja jag fattar hur du tänker <3 jag hejar så på dig, det gick ju fort med din första och det kommer gå hur bra som helst med tvåan också! men väntan på ALLT när man vill bli gravid är så lång: väntan till mens, väntan till äl, väntan från äl osv osv. så himla roligt för din mans syster!!! måste kännas helt otroligt för henne. jag träffade min vän i helgen som också gjort ivf och som nu satt med sin bebis i famnen. 

nej jag har aldrig tempat, men känns ju bra att ha koll på sin kroppstemp, häftigt! gör du? 

ja, jag hoppas det lilla quinoafröet, eller säkert ännu mindre haha, stannar och växer.

goldie:

har du testat något idag? det kanske bara visar sig lite senare för dig! om din mens inte har kommit! Ja, alltså det är verkligen helt galet att jag inte har känt något alls. under min kemiska grav förra månaden hade jag typ åtta tydliga graviditetssymtom haha. att det kan skilja sig så mkt från månad till månad bara?? känns nästan som jag har hittat på allt...

Har inte testat något idag. Jag beställde hem tester igårkväll så dom kommer nog inte förrän imorgon eller torsdag. Håller mensen sig fortfarande borta så testar jag då.  

Jag vill minnas att jag aldrig haft graviditetssymtom förrän lite senare, aldrig tidigt eller före BIM som många andra kan ha. Men jag kommer inte riktigt ihåg heller, det var många år sedan jag sist var gravid :) 

Lycka till med ditt lilla mini-frö 😍

• ems1991
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-19 12:18:14 följande:
    har du tagit några graviditetstest ännu?
    Nej jag har ju inte vågat det än, man blir så ledsen när testet bara är blankt. Väntar nog någon dag till och ser. 

Hur går det för dig? Är du nära Bim?
Svar på tråden BIM februari 2024