BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Grattis till alla som fått plus! Så roligt! 
syskonsförsök:
ja jag fattar hur du tänker <3 jag hejar så på dig, det gick ju fort med din första och det kommer gå hur bra som helst med tvåan också! men väntan på ALLT när man vill bli gravid är så lång: väntan till mens, väntan till äl, väntan från äl osv osv. så himla roligt för din mans syster!!! måste kännas helt otroligt för henne. jag träffade min vän i helgen som också gjort ivf och som nu satt med sin bebis i famnen.
nej jag har aldrig tempat, men känns ju bra att ha koll på sin kroppstemp, häftigt! gör du?
ja, jag hoppas det lilla quinoafröet, eller säkert ännu mindre haha, stannar och växer.
goldie:
har du testat något idag? det kanske bara visar sig lite senare för dig! om din mens inte har kommit! Ja, alltså det är verkligen helt galet att jag inte har känt något alls. under min kemiska grav förra månaden hade jag typ åtta tydliga graviditetssymtom haha. att det kan skilja sig så mkt från månad till månad bara?? känns nästan som jag har hittat på allt...
Tack till alla som grattat idag ❤️
Nu när jag gick på toa & torkade mig så var det lite lite ljusrosa på papper.. mens om 3 dagar.. har aldrig tidigare haft mellanblödningar eller så och fattar noll
Nu när jag gick på toa & torkade mig så var det lite lite ljusrosa på papper.. mens om 3 dagar.. har aldrig tidigare haft mellanblödningar eller så och fattar noll
Ni som plussat:
Hur tidigt efter äl plussade ni?
Och med vilket/vilka test?