BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Tog ett testa tidigt idag (BIM på söndag, alltså 4 dagar kvar) och det var negativt ☹️ tog visserligen inte med morgonurin men den var väldigt koncentrerad. Tror bara jag inbillar mig att jag fick till det denna gången, så typiskt. enda jag har att gå på egentligen är min temp som aldrig legat såhär förhöjt så länge efter ÄL förutom en gång när jag blev gravid, fick tyvärr missfall den gången
Jag sitter och lyssnar på denna låten på repeat och hoppas den hjälper mig att få plus denna månaden xD.. varje gång jag använt låtar som det här så har jag träffat folk i mitt liv som byter enormt för mig så känner att det kan inte skada xD.. och med min ADHD så är det helt ok att lyssna på repeat haha
Jag sitter och lyssnar på denna låten på repeat och hoppas den hjälper mig att få plus denna månaden xD.. varje gång jag använt låtar som det här så har jag träffat folk i mitt liv som byter enormt för mig så känner att det kan inte skada xD.. och med min ADHD så är det helt ok att lyssna på repeat haha
Min kropp verkade misslyckas med en ägglossning förra veckan, vilket jag misstänkte så tempen aldrig steg. Tog ett nytt ägglossningtest igår som va positivt, och ännu mer positivt idag. Så vi verkar få en ny chans denna månad. Hoppas att sambon är på ikväll haha.
Så reviderar det jag skrev tidigare om att kroppen kom igång två veckor efter operation, verkar bli 23 dagar efter operation istället. Om det nu blir något denna gång. Såhär starka streck fick jag inte förra veckan.
Min kropp verkade misslyckas med en ägglossning förra veckan, vilket jag misstänkte så tempen aldrig steg. Tog ett nytt ägglossningtest igår som va positivt, och ännu mer positivt idag. Så vi verkar få en ny chans denna månad. Hoppas att sambon är på ikväll haha.
Så reviderar det jag skrev tidigare om att kroppen kom igång två veckor efter operation, verkar bli 23 dagar efter operation istället. Om det nu blir något denna gång. Såhär starka streck fick jag inte förra veckan.
23 dagar efter operation är ju bra det med tänker jag. Snabbt jobbat ☺️ och va härligt med en ny chans.
vi har de senaste två gångerna haft som vi kallar det ?babymakingsex? 😂 det blir liksom inte med känsla som annars utan bara för att vi vill få barn haha! Så idag , dagen efter äl sa vi att det var sista babymakingsex och att nästa gång blir det för att ?vi vill? .. ja ni förstår skillnaden säkert 😄
Halloj! BIM+2 idag
min menscykel brukar vara oregelbunden, men som jag skrev i tidigare inlägg så har jag känt mig konstig i kroppen sen äl.
mina bröst ömmar enormt och imorse så fick jag ett svagt illamående och jag har lite ont i magen.
Clearblue ultratidigt tog jag för några dagar sedan och det visade neg :(
men kan jag ändå vara gravid?
Halloj! BIM+2 idag
min menscykel brukar vara oregelbunden, men som jag skrev i tidigare inlägg så har jag känt mig konstig i kroppen sen äl.
mina bröst ömmar enormt och imorse så fick jag ett svagt illamående och jag har lite ont i magen.
Clearblue ultratidigt tog jag för några dagar sedan och det visade neg :(
men kan jag ändå vara gravid?